AlterMedia România
AlterMedia România: “Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona” (A. Einstein)
prostitutie

“Ce-ai face daca baiatul tau ar veni intr-o zi si ti-ar spune ca e homosexual?”

August 22nd, 2008 · Comentati (41 Comentarii)

Email This Post Print This Post

Bogdan Mateciuc

Întrebarea din titlu mi-a fost adresată de mai multe ori de-a lungul timpului. De asemenea, am întâlnit-o pusă si în discutiile de pe internet, desigur, unor persoane “intolerante” fată de homosexuali. Cei ce pun această întrebare o fac cumva cu impresia sau dorinta ca aceasta să fie o întrebare finală; o întrebare care ar trebui să-l lase mut pe “intolerant”.

Totusi, lucrurile nu stau chiar asa, iar cei ce lansează această dorită-de-ei provocare chiar primesc un răspuns. De fapt, am avut un răspuns încă de prima oară când mi-a fost adresată, iar acest răspuns am să-l formulez mai jos.

Deci, ce as face dacă băiatul meu ar veni într-o bună zi acasă si mi-ar spune: “Tată… stii… sunt gay”?

Întâi de toate, i-as spune că îmi pare rău pentru el. Asa cum mi-ar părea rău si m-as întrista dacă as sau am afla că doctorul i-a descoperit o anumită boală. Nu vreau să compar atractiile homosexuale cu o boală în sensul strict al cuvântului, dar, ca si bolile trupului, homosexualitatea sau, mai bine zis, comportamentul homosexual, reprezintă o incapacitare a persoanei de a fi si a se dezvolta asa cum a fost menită ca om.

I-as spune că îmi pare rău, că această veste nu poate să mă bucure si că sunt dispus să îl ajut să scape de această problemă, dacă vrea.

Acum, un băiat le poate mărturisi părintilor că este homosexual în două feluri. Diferenta constă în atitudinea sau spiritul în care o face. Cel mai adesea, băiatul care mărturiseste aceasta deja a decis să adopte o identitate homo, subscriind la propaganda activistilor homosexuali si a presei vulgare care trâmbitează că homosexualitatea ar fi înnăscută, că aceea este natura acelei persoane si că nu se poate schimba nimic. Băiatul care le mărturiseste aceasta părintilor a decis “să-si ia inima în dinti”. Din perspectiva lui de homosexual auto-declarat, el consideră că face un act de curaj mărturisindu-le părintilor aceasta. În limbajul homosexualilor, he’s coming out. A doua zi se va vedea cu prietenii ce au înclinatii similare si le va povesti fapta sa de curaj. “Le-am spus aseară. Mama a început să plângă, iar tata a devenit nervos.”

Ei bine, nu stiu dacă mama ar începe să plângă, dar cu sigurantă tatăl nu ar deveni nervos.

I-as spune că îmi pare rău pentru el si că, dacă doreste, putem discuta despre asta pentru a vedea ce se poate face. Foarte probabil, în contextul descris mai sus, el ar fi cel care s-ar enerva în fata unei asemenea atitudini din partea tatălui său, pentru că, potrivit sistemului de gândire prefabricat si împrumutat de la prietenii lui, nu este nimic în neregulă cu el.

Al doilea mod în care un fiu le-ar spune părintilor despre atractiile lui homosexuale ar fi unul de cerere de ajutor. Un mod nu mai usor decât cel descris mai sus. Aici, băiatul are nevoie de curaj pentru a trece peste rusinea pe care o resimte din cauza acestor atractii în viata lui. Si, categoric, un tată nervos este tot ce are el nevoie mai putin în acel moment.

“Tată, sunt homosexual”, mărturiseste un fiu care de ceva vreme se luptă singur cu niste porniri si sentimente pe care nu le poate întelege, porniri care vin peste el cu putere si cărora cu greu le poate face fată. În acest caz, el cere ajutor. Nu are nevoie să fie acuzat sau batjocorit pentru această slăbiciune a lui. Are nevoie însă de un brat puternic, de un sprijin, tocmai pentru că a ajuns la capătul puterilor si că nu stie ce să mai facă. Când nu stii cum să rezolvi singur o problemă, ceri ajutor.

I-as acorda deci băiatului meu întregul ajutor de care sunt în stare. As lucra împreună cu el, as petrece timp alături de el discutând despre această problemă si despre cum s-ar putea rezolva. As aplica tot ce am învătat în anii în care am lucrat pe proiectul Sperantă si vindecare pentru homosexuali din cadrul Aliantei Familiilor din România.

Ce as face însă dacă fiul meu ar fi genul descris în prima parte a articolului - genul care crede că asa s-a născut, că aceasta este firea lui care nu se poate schimba, si că tatăl lui e cel ce trebuie să se schimbe si să fie mai “modern”?

Dincolo de faptul că i-as spune că îmi pare rău de el, i-as spune că atât timp cât locuieste în casa părintilor lui, trebuie să respecte regulile si normele locului si că orice comportament homosexual nu va fi tolerat; că este liber să facă ce vrea cu viata lui… acasă la el. I-as spune că, în ultimă instantă, el este cel ce are ultimul cuvânt în ceea ce priveste viata lui, dar că trebuie să fie si pregătit să-si asume consecintele pentru deciziile pe care le ia.

Iar dacă va persista în ideea că este normal ce face, dacă va adopta în mod neîngrădit un comportament homosexual, l-as invita să se mute si din acel moment el ar fi “mort” pentru mine, întocmai cum fiul risipitor din Scriptură, care a plecat din casa părintească pentru a toca averea tatălui în desfrânări, a fost “mort” pentru tatăl său până în clipa în care i-a venit mintea la cap si s-a întors si acasă, si la o viată decentă.

Tags: Cultura vietii · Familie/Societate · Minoritati · Opinii

41 responses so far ↓

  • 1 heraasku // Aug 22, 2008 at 5:18 pm

    desteeeeeeeeeeeeept.

  • 2 Manase // Aug 22, 2008 at 8:05 pm

    Despre homosexualitate puteti afla din “Patericul Egiptean” si din “Viata Sfantului Simeon Noul Teolog”. Pacatul acesta are si o latura netrupeasca, mai subversiva, sufleteasca. Sfantul Simeon se considera pe sine vinovat de acest pacat, dar nu trupeste, pt. ca la trup era feciorelnic.

  • 3 Vasile Guian // Aug 22, 2008 at 11:14 pm

    Se spune că bătaia este ruptă din rai!!! Şi dacă asta este adevărat! îi tragi o mamă de bătaie şi’l dai afară din casă…
    Discuţiile acestea despre aceşti degeneraţi sunt încurajate chiar de ei şi, dacă noi le acceptăm, înseamnă că noi suntem slabi şi vom devenii, noi, oameni normali, colaboratorii lor!!! Cel mai bun lucru este să băgăm noi frica în ei, şi să-i facem să de întoarcă înapoi în găuri de şobolani unde se ascundeau în trecut, când în familiile noastre, asemenea discuţii erau inexistente…

    Tamburus

  • 4 Sauron // Aug 23, 2008 at 1:03 am

    Raspuns la titlu: m-as stradui sa-i ofer ajutor specializat si intens sa revina la normal, fiind vorba de propriul copil!

    P.S. Intrebarea e oarecum retorica: Ce putem face daca propriul copil ni se naste handicapat sau malformat? Nu putem decat sa incercam sa-l ajutam sa-si revina! Daca nu se poate, oricat de dureros ar fi, anomaliile trebuie izolate!!!

  • 5 Kogaion // Aug 23, 2008 at 2:48 am

    Am citit articolul tau Bogdane si sincer sa spun cred ca ai dreptate. Ideea altora cu bataia rupta din rai nu cred ca e buna. Daca aflii maine ca e copilul bolnav de SIDA atunci il mai si bati? Nu cred… Chestia cu homosexualitatea va avea un final pe masura ce stiinta avanseaza. E clar ca e un dezechilibru pe undeva pe la cap si in mod firesc ar trebui sa existe si un remediu. Stiu ca era un doctor olandez care a incercat sa transforme 2 lesbiene in femei normale. Era ceva legat de niste terminatii nervoase care se gasesc in nas. Chiar reusise sa faca ceva dar au sarit pe el organizatiile homosexualilor. Se vor impotrivi toti la inceput insa cand va fi clar ca e ceva ce se poate repara nu o sa mai tagaduiasca nimeni. Nu cred ca ar fi cel mai rau sa afli ca fiul/fiica face parte din aceasta minoritate. Sunt si lucruri mai rele. :) Cred ca pe parcursul unei zile fiecare dintre noi acumulam pacate care pe total atarna mai greu decat daca in ziua respectiva singurul pacat ar fi o aventura homosexuala. :D Eu personal injur, ma uit cu ura la anumiti semeni si nu de putine ori in mintea mea apare si o arma :), ma uit la corpurile prietenelor prietenei mele :) (daca ar stii…), imi invidiez de multe ori prietenii pentru ca au avut mai multa sansa ca mine si o data sau de 2 ori pe saptamana ma mai uit si la cate un site porno. Ah, si sa nu mai adaug ca ori de cate ori fac sex folosesc prezervativul, ceea ce stim bine cat de rau e. E oare mai rau un homosexual ca mine? Greu de spus ca nu stim cum judeca El! Cam atat am avut de zis. Va salut ma duc sa dorm…

  • 6 Daniela // Aug 23, 2008 at 9:42 am

    Pentru Bogdan Mateciuc:
    Aproape sigur, un baiat care are un tata cu o asemenea atitudine (adica un asemenea tata) nu poate deveni homosexual, deoarece de obicei, homosexualitatea se naste din relatia precara cu parintele de acelas sex. Oameni buni, fiti oameni cu adevarati si nu veti avea copii homosexuali.

  • 7 http://saccsiv.weblog.ro/2007-11-11/210736/Homosexualitatea-%2C-avorturile-%2C-ateismul.html // Aug 23, 2008 at 11:03 am

    Prieteni , in perioada adolescentei se petrec multe … Tinerii devin , intre altele , adevarate bombe hormonale . Si diavolul nu sta degeaba . Un procent destul de ridicat dintre ei ( preponderent fete ) au ispite spre perversiuni sexuale . Evident , la inceput nepuse si in practica . Dar isi inchipuie , cum ar fi daca … Odata lasati prada lor , ele devin din ce in ce mai extreme : homosexualitate , zoofilie , sex in grup , uro , scato , etc.

    Este perioada cea mai periculoasa . PAPUSARII SISTEMULUI , marionetele diavolului , stiind acest lucru au venit cu postulatul : omul se naste sau nu homosexual iar homosexualitatea este normala si neincadrabila in categoria celorlalte perversiuni sexuale . Apoi bombardeaza prin toate mijloacele tinerele minti cu promovarea sodomiei . Mai mult , de ce credeti ca se straduie pe plan mondial sa introduca in scoli acceptarea conceptului de familie de tip mama-mama-copil sau tata-tata-copil iar in orele de educatie sexuala varianta homo ?

    Astfel , tinerii sunt impinsi sa puna in practica inchipuirile lor . Daca societatea ar fi normala , procentul celor ce merg pana la capat ar fi mult diminuat . Daca ar primi o educatie crestina si-ar reprima pornirea perversa pana ce aceasta ar disparea , constienti fiind ca este un pericol ce-i poate duce in gheena .

    Ar mai fi de adaugat aici un alt aspect esential , unul in care SISTEMUL a iesit aproape victorios : DISTRUGEREA CONCEPUTLUI DE CASATORIE . Iar daca se casatoresc totusi , s-o faca cat mai tarziu . Nu cu mult timp in urma , INTREAGA umanitate isi casatoreau copii de tineri : 12 , 15 , 18 , in functie de dezvoltarea fiecaruia . Sfintii parinti de aceea si indicau sa nu se intarzie maritatul fetelor , ca-i jale mai apoi cu ele . SISTEMUL insa , aproape ca a reusit sa distruga aceasta traditie . Astfel tinerii , presati fiind de o activitate hormonala fantastica , cu care nu se vor mai intalni niciodata in cursul vietii , incep viata sexuala . Iar datorita societatii din ce in ce mai stricate , nici macar normala nu este de cele mai multe ori ci plina de desfrau acompaniat din ce in ce mai des cu alcool si droguri . Iar acum SISTEMUL doreste cooptarea a din ce in ce mai multi si in hora perversiunilor extreme .

    Din nefericire majoritatea crestinilor cu care am discutat nu doresc casatoria copiilor lor de tineri . Spun ca nici ei n-au facut-o . Dar au fost virgini pana atunci ? Si mai ales , au avut parte de oceanul de sexualitate care ne inconjoara ? Spun ca bunicii lor au facut-o dar erau arhaici … Spun ca isi educa odraslele sa fie cuminti . PRIETENI , nu toti pot fi monahi ! Dumnezeu a facut omul cu porniri sexuale pentru a se inmulti . Oprindu-l pe cel care nu-i facut pentru castitate , nu faci decat sa-l inebunesti . Nu-i un pacat sa faci sex , este un pacat sa-l faci necasatorit .

    Parintii atei insa , considera ca tinerii TREBUIE sa-si traiasca viata …

    Majoritatea homosexualilor cu care am vorbit practica si „ jocuri „ uro scato . Este o perversiune dusa la extrem . Unora le place sa umileasca astfel , altora sa fie umiliti , altora ambele . Desigur , pentru ei aceasta este un moment de mare placere , o excitatie neegalata de altceva . De aceea nu vor ceva normal . De aceea fug de normalitate . Dar majoritatea insa , prin firea omeneasca , cu toata propaganda SISTEMULUI , recunosc ca nu-i bine si nici normal . Ei pot fi salvati . Dar SISTEMUL evident ca n-o doreste .

  • 8 http://saccsiv.weblog.ro/2007-11-11/210736/Homosexualitatea-%2C-avorturile-%2C-ateismul.html // Aug 23, 2008 at 11:07 am

    Comentariul are si o prima parte ce s-a dus pe drumul ei , datorita platformei . Incerc prin fragmentare .

    Si eu am fost intrebat aceeasi chetiune de catre militantii promovarii sodomiei . Cu alta ocazie , aceeasi m-au intrebat ce as face daca as avea o fata de 12 ani care ar fi violata de unchiul sau si ar ramane gravida ( asta pentru ca mi-am adus aportul la campania anti uciderea acelui prunc nenascut de aproximativ 6 luni ) . Tot aceeasi militeaza pentru impunerea teoriei evolutioniste ca postulat . Ei sunt de asemenea activisti anti crestini si anti patriotism , intr-un cuvant reprezinta STANGA in toata maleficitatea ei .

  • 9 http://saccsiv.weblog.ro/2007-11-11/210736/Homosexualitatea-%2C-avorturile-%2C-ateismul.html // Aug 23, 2008 at 11:07 am

    Ca o completare la articolul d-nului Bogdan Mateciuc , sa vedem ce facem pentru A NU SE AJUNGE la situatia descrisa .

    Consider ca in primul rand TREBUIE sa ne rugam . Este un pacat cumplit si de aceea daca ne straduim sa-I fim pe plac lui Dumnezeu , ne va feri de aceasta napasta . Poate tanarului i se vor da alte incercari ingaduite de El , dar nu aceasta !

  • 10 Miriam // Aug 23, 2008 at 1:43 pm

    Copiii nostri isi dau seama ca nu au viitor in societatea in care traim(aici in Romania) si se abandoneaza unor activitati decadente printre care si practicarea sexului ca divertisment, insotit de droguri pentru a intra in lumea iluziilor, pe care o vad mai buna decit cea reala.
    Lipsa unor sanse reale de a se afirma si a duce un trai decent din munca proprie este una dintre cauzele acestor practici. Printre altele…

  • 11 Kogaion@joly // Aug 24, 2008 at 12:38 am

    Nu tine! Sunt si animale care se nasc cu 3 picioare sau 2 capete. Ele saracele nu au nicio vina dar asta nu inseamna ca sunt normale. Asa si cu homosexualitatea, a existat de cand lumea, la fel cum au existat daltonisti, orbi, surzi, muti, etc. Se poate rezolva de la creier. E ca la un calculator care nu vede hardul. Te uiti in BIOS, vezi daca apare, apoi il formatezi si gata. Omul e ceva mai complex, dar creierul uman la fel functioneaza. HOMOSEXUALITATEA ESTE O ANORMALITATE! PUNCT! Homosexualii intra la categoria persoane handicapate, deoarece prezinta un handicap, caci nu pot avea copii. Sunt tare curios ce o sa mai zica toate organizatiile astea cand o fie foarte clar ca poti sa scapi de asa ceva printr-o modificare pe creier? E?

  • 12 Kogaion@joly // Aug 24, 2008 at 12:53 am

    Am vazut ca ai mai scris: “omerta a fost sparta… nu sintem obisnuiti sa traim cu adevaruri crude… dar au facut parte din viata noastra din totdeauna…” //// Ei bine nu e adevarat! E o minciuna asta! Aici e problema homosexualilor in esenta ei. Majoritatea oamenilor nu au avut de-a face cu homosexualitatea deci putem spune clar si raspicat ca nu “au facut parte din viata noastra” NICIODATA! E absurd ce spui. Tu cand spui “viata noastra” te referi clar si la cei hetero. Pentru cei hetero homosexualitatea e ceva necunoscut deoarece nu au treaba cu asa ceva. Intrebarea e, de ce sa faca parte din viata lor, homosexualitatea? Fiecare cu treaba lui. Chiar homosexualii spun sa nu intervii in viata unui cuplu. Pai daca nu vrei sa intervii de ce sa faci din aceasta practica injositoare si anormala un aspect comun al vietii noastre, a? Nu se prea leaga. Pe mine nu tre’ sa ma convingi de nimic, eu am inteles cum sta treaba. Homosexualii ca persoane, traiesc o drama pentru ca nu exista zi in care sa nu se gandeasca ca lor le place pe invers. Dat fiind ca ispita e prea puternica si nu-i pot rezista, deoarece considera asta drept o nevoie fiziologica cum chiar tu ai spus :), atunci in conceptia lor trebuie sa fie normala treaba asta pentru toata lumea (in special cei hetero) ca sa nu mai traiasca in aceasta drama. Si pe vremuri, si peste un miliard de ani, homosexualii au aceeasi drama. Asta nu se va schimba niciodata. Sa spui ca homosexualitatea e o practica normala e totuna cu a spune ca poti transforma urina in agheasma. Fix la fel! Restul vorbelor sunt doar vrajeli ieftine si prosteala.

  • 13 Radu Vasile // Aug 24, 2008 at 3:38 am

    Discutia asta dintre parinte si copilul care recunoaste ca e homosexual este o tragedie. Reprezinta esecul parintelui in a-l forma pe copil ca si fiinta umana, care trebuie sa inteleaga ca viata lui are un sens si ca el trebuie sa ajunga undeva, si ca moartea nu este deloc finalul, este startul “cursei” - catre Dumnezeu sau catre Diavol. Nu are sens bataia, pentru ca este esecul parintelui in primul rand, abia apoi al copilului, in a-si asuma sensul acestei vieti.
    De ce se militeaza asa intens pentru “diversitati patologice”? Pentru ca odata ce ai tot felul de metehne, acestea se vor cere intretinute. Cum? Cumparand, consumand diverse obiecte si servicii. Care aduc profit celor ce stiu profita, adica mai ales celor care au inventat necesitatea (asta de a fi “divers”). Un om care si-a gasit un sens in viata nu consuma numai de dragul consumului, ci numai daca are nevoie, deci nu aduce un profit satisfacator, deci nu trebuie incurajat in normalitate, ci in anormalitate.
    Starea asta de anormalitate da o anume angoasa (chiar daca nu este constientizata), care te indeamna sa o potolesti cu ceva, si cel mai la indemana este sa iti mai “cumperi ceva, o placere, orice, sa fie acolo, sa te mai destinzi nitel”. De aici si sponsorii si interesele economice mari din spatele promovarii “diversitatii”.
    Un om indobitocit poate fi convins ca orice ii este necesar, chiar si inutilul abosult devine indispensabil, si pentru asta este dispus sa-l cumpere pe datorie.

  • 14 elenamihaela // Aug 24, 2008 at 10:21 am

    imi amintesc si eu cum, in vremea executiei publice din Anglia a acelui fat de 6 luni, toti cei pro-avort intrebau in media sau aiurea, sistematic: “ce ai face daca fetita ta ar ramane gravida in conditii similare?”. era glasul ingrijorarii mincinoase, al milei perverse, al auto-indreptatirii, al justificarii propriilor crime. cand oamenii nu au justificari pt mizeriile pe care le fac, de la vicii si perversiuni pana la crime, transfera miseleste raspunderea si vina in ograda celuilalt, prin intrebari din astea cretine, apasat retorice. oamenii acestia, care incearca intr-o discutie sa te atraga prin subterfugii din astea in marasmul lor moral si se straduiesc sa-ti smulga macar un cuvant de indoiala - sunt odiosi pana la insuportabil.

  • 15 Dana // Aug 24, 2008 at 2:28 pm

    Intrebari de felul asta sunt inutile. Ce ai face daca… Nu mi-ar cadea bine, dar e alegerea lui, cu care va trai toata viata. Cu suisurile si coborasurile de rigoare.

    Si in plus, viata sexuala, este ceva privat. Nu mai suntem in Evul Mediu cand femeia era curva daca simtea placere/orgasm si barbatul era judecat si ars pe rug daca o facea ‘pe la spate’. (citez din preceptele catolice ale vremii)

    Va reamintesc ca homosexualitatea e o “boala” veche de cand lumea, care exista si in lumea animala.

    Ma bucur ca, in tara in care traiescacum, si nu in minunata Romanie, oamenii dau din umeri si merg mai departe. Sunt alte lucruri mai importante care sa ne ocupe timpul. Respectul fata de celalalt, curatenia mentala si fizica, cultura, educatia.

    In loc sa ne preocupam de ograda altuia, haideti sa oprim consumul excesiv de alcol, care ucide zilnic oamnei, sa oprim incalzirea globala, prostia, nesimtirea, violurile, agresivitatea etc.

    Si sa lasam habotismele legate de Dumnezeu. Dumnezeu nu are de a face nimic cu toate astea. Religia si sentimentul conexiunii cu Cel de Sus nu poate fi fortat prin citari de varii sfinti. Legarea homosexualitatii de Dumnezeu… e ca aruncatul oului in cui.

  • 16 Maria // Aug 24, 2008 at 5:34 pm

    Dana, chestia asta cu “homosexualitatea e o “boala” … care exista si in lumea animala”, sa i-o spui lui mutu. Te faci de ras daca o mai repeti. Este unul dintre sloganurile homosexualilor pentru a se indreptati si tu ai cazut ca o musculita daca tu crezi asta si o mai repeti si aici. Asa suntem noi, inghitim toate mizeriile pe care le vedem pe Animal Planet ca suntem prea obositi sa ne intrebam: “chiar asa o fi, astia chiar stiu ce vorbesc, nu cumva ne manipuleaza, pentru a accepta perversiunile?”
    Uite asa, de aici si pana la a se ajunge ca sa fie votata legea care spune ca si pedofilia nu e imorala, nu mai e mult. Cine crezi tu ca doreste legea asta? Perversii atei care lucreaza in mass-media pe care o ascultam/vizionam, ca asa ne place noua, sa fim spalati pe creier. De ce sa ne mai chinuim sa gandim, cand altii o pot face in locul nostru?
    Ce bine dormim! Cum sa spui ca homosexualitatea exista in randul animalelor? Este ca si cum ai spune ca asa sunt create!!!
    Dana, du-te si cauta mai multe informatii si vei vedea ca ai fost manipulata. Pune-ti mintea la lucru! Cine a creat animalele? Dumnezeu! Cum le-a creat pe acestea si toate celelalte? Bune foarte!
    Atunci cum sa mai sustii asa ceva? A, ai vazut la tv si ai crezut! Dar ce spune Dumnezeu, nu mai crezi.

    Ochii deschisi si mintea treaza!

  • 17 Maria // Aug 24, 2008 at 5:35 pm

    Sa ma ierti, Dana ca am fost mai dura.

  • 18 Kogaion@Steep Pitch // Aug 24, 2008 at 11:53 pm

    Dana nu pot sa spun decat ca esti o putoare! :)) Nicio societate care se respecta, fie ea crestina, iudaica sau musulmana, nu accepta homosexualitatea. Tocmai ca Dumnezeu a specificat in mod clar ca aceasta practica nu este permisa. I-a pedepsit groaznic pe cei care faceau asa ceva. Homosexualitatea este acceptata in niste grupuri dubioase care nu au nicio legatura cu Dumnezeu. Acu’ sa iti spun de ce esti o putoare. Pentru ca incerci sa spui tu cu ce are legatura Dumnezeu si cu ce nu. Pentru o astfel de fapta esti o putoare ordinara.

  • 19 http://saccsiv.weblog.ro/2008-08-18/478417/New-Age-si-NOUA-ORDINE-MONDIALA.html // Aug 25, 2008 at 9:27 am

    Dana

    Comentariul tau este de tip New Age . Parca ai cita din PIETRELE INDRUMATOARE DIN GEORGIA .

    Spune tu sincer , iti plac Madame Blavatsky , Alice Bailey , Theosophical Society , Aleister Crowley , Benjamin Creme sau poate varianta germana Thule Society ( Rudolf Steiner , Rudolf Sebottendorff , Philipp Stauff , Anton Drexler , Rudolf Hess ) ?

    Pregatiti de zor venirea antihristului . Toata „ invatatura „ voastra ( de peste 100 de ani incoace ) se bazeaza pe indicatiile „ maestrilor intelepciunii „ , a „ sefilor secreti „ , non oameni din Shambala . Va inchinati dracilor si ati spurcat pamantul .

    Trezeste-te femeie , pana nu e prea tarziu .

  • 20 titi // Aug 25, 2008 at 10:34 am

    pt.kogaion…Cum poti sa te folosesti de numele lui Dumnezeu si in acelasi timp sa folosesti asemenea cuvinte?!Prietene ai bubite pe creier,lasa-ne!

  • 21 Kogaion@titi // Aug 25, 2008 at 2:34 pm

    titi comentariul era adresat Danei si nu lui Steep Pitch. Am gresit eu, de fapt a ramas scris la Name asa si cand am dat Submit s-a dus asa. //// Acu’ referitor la cuvinte banuiesc ca te referi doar la PUTOARE! Daca recitesti o sa vezi ca e doar 1 cuvant injurios si nu mai multe. Iar putoare in DEX face o referire directa la o femeie de moravuri usoare. Am o boala maxima pe cei care cred ei ca au cunostinta cum judeca Dumnezeu.

  • 22 Gboy // Aug 27, 2008 at 11:00 am

    Eu chiar SUNT homosexual - si ce?
    Nu cred in Doamne-doamne, Iisus, etc. Nu ca n-ar fi divinitate, dar nu cred in ceea ce crestinateatea propavaduieste.
    Ce bine ca traim intr-o societate libera si ca nu trebuie sa ma supun normelor voastre. Asa cum voi considerati ca Dumnezeu exista si a poruncit asa si pe dincolo, eu consider ca nu exista, si ca daca mie imi place de un baiat si lui de mine, e ok sa dorm cu el, sa iesim impreuna, sa fim prieteni, si sa… ne iubim :)
    Nu cred ca sunt bolnav, mi-au placut baietii de cand ma stiu (de mic, mic!); mai mult, nu fac parte din nicio grupare, n-am nimic cu crestinii, nu vreau sa fiu femeie, sa ma travestesc, sa violez copii sau mai stiu eu ce. Vreau sa mentionez ca faptul ca nu mai cred in Dumnezeu asa cum il prezinta crestinatatea nu are legatura cu sexualitatea mea!
    Ce ziceti?

  • 23 andreiasummit // Aug 27, 2008 at 1:28 pm

    gboy-nu sînt de acord cu tine, ba chiar ma supăra răspunsul tau.e treaba ta ce înclinaţii sexuale ai, dar sa afirmi cu atîta tărie ca nu exista iisus,dumnezeu sau alta fiinţaă suprema care ne supravegheaza de sus, ne ajuta si ne ocroteste e mai mult decît indolenţa , ca sa nu zic ceva mai rau.
    dumnezeu exista in fiecare om,homosexual sau nu. sintem copii lui indiferent ce-am face si oricum am fi.exista o parte in noi,chiar daca o bucatica mica care este buna.
    nu condam si nu judec pe nimeni, fiecare raspunde pt faptele sale, si daca homosexualitatea este un pact va trebui sa platesti la rindul tau. am un baiat si nu stiu cum as reactiona daca mi-ar zice ca e homo, dar cu siguranta va ramine copilul meu.

  • 24 Anton // Aug 29, 2008 at 1:43 am

    As avea o intrebare la dumneata tinere Mateciuc: cam ce tratament i-ai aplica baiatului dumitale (in afara de bataia crunta “crestineasca”)? Care din tratamenteloe existente le-ai aplica? Le-am insirat pe toate in articolele de pe http://www.romanilibera.com-rliv/acum. Poti sa precizezi?

    Eu am stiut ca sunt homosexual de la 6 ani. Asa cu si sfantul ala citat de un analfabet stia. Si am incercat totusi sa nu fiu, deoarece stiam ca dobitoacele umane cu doua picioare ma vor ataca si bate. Datorita acestui m-am si indepartat de orice credinta crestina, ca toate sunt prostesti.

  • 25 altermedia_ro // Aug 29, 2008 at 7:37 am

    @Anton

    Comentariul dumitale este tendentios. Bogdan nu vorbeste in articol de bataie, asta e o consecinta pe care o intrevezi dumneata, poate din propria experienta nefericita.

    La fel ca si chestiunea cu “analfabetul” care citeaza dintr-un sfant. Din comentariul respectiv nu se deduce ca ar fi vorba de un analfabet, in schimb din al dumitale se deduce ca esti agresiv si pus pe scandal.

    Revizuieste-ti deci atitudinea.

    PS: Cei de la romanialibera.com fac trimitand mesaje nesolicitate. Poate le transmiti sa inceteze. Asta nu e metoda sa te promovezi, daca te pretinzi civilizat. Newsletterele de tip ‘opt-out’ tot ilegale si imorale sunt.

  • 26 Anton // Sep 3, 2008 at 7:05 pm

    Domnule altermedia.ro, apreciez faptul ca ati raspuns totusi; chiar daca nu corect. Spuneti:
    “Bogdan nu vorbeste in articol de bataie, asta e o consecinta pe care o intrevezi dumneata”. In realitate autorul o0ricarui articol este dator sa raspunda unui cititor daca nu este de acord cu ceea ce scrie. El nu a raspuns trogloditului care semneaza Guian si care cere ca homosexualii sa fie rupti in bataie: ” Şi dacă asta este adevărat! îi tragi o mamă de bătaie şi’l dai afară din casă…”

    Deci este de acord cu el!!

    Apoi, de ce sustineti minciunile ignorantilor?

    O citez pe Maria: “Dana, chestia asta cu “homosexualitatea e o “boala” … care exista si in lumea animala”, sa i-o spui lui mutu. Te faci de ras daca o mai repeti.”

    De ce nu-i spuneti acestei Marii ca ea se face de rusine prin ignorantza ei? Da, homosexualitatea nu este o boala, dar apare in tot regnul animal, chiar si la insecte!
    Proprietarii de berbeci de monta din toata lumea stiu foarte bine ca 8% din berbeci nu sunt interesati de loc sa aiba sex cu oi, ci tot cu berbeci!
    Pentru crescatorii de berbeci asta este o pierdere constanta! Dar oamenii trebuie tratati mai bine ca animalele! De ce nici unul dintre voi nu i-a spus avcestei ignorante ca nu are dreptate?

    As avea multe sa va spun. dar stiu ca nu ganditi deloc si sunteti opaci la logica (nu este o jignire, ci un adevar). Termin totusi prin a-l intreba atat pe autor cat si pe acel Sauron care spune : “Raspuns la titlu: m-as stradui sa-i ofer ajutor specializat si intens sa revina la normal, fiind vorba de propriul copil!”

    Ce inseamna pt dvs ajutor specializat?

    In cartile de psihiatrie scrrie ca ajutorul “specializat consta in ajutorul pentru autoacceptare!

    Dar eu, fiind copil, am crezut ca homosexualitatea poate fi schimbata! Stiti ce mi-au spus medicii cinstiti? Ca ar fi luat premiul Nobel cel care ar stri cum sa schimbe orientarea sexuala! Iar psihiatri necinstiti sau ignoranti au aranjat cu ce sora medicala sa ma “acuplez”, ceea ce evident nu schimba orientarea sexuala! Cei care spun ca rugaciunile schimba sunt dusi cu pluta; dar ce alte metode propuneti?

    Eu le-am enumerat pe cele ce s-au aplicat candva de catre reliogionisti (curentul electric, pornografia cu femei, etc).

    Deci va intreb: ce metoda ati aplica daca copilul dvs ar fi homosexual?

    Alungarea lui din casa. cum spune dl Mateciuc? Si ce rezolvati cu asta? Il impingeti sa cerseasca, sa fure si sa se prostitueze tocmai cand baiatul dvs are cea mai mare nevoie de iubire parinteasca??? In calitate de asa-zisi crestini, nu va este rusine de “metodele” voastre?

  • 27 donjoe // Sep 4, 2008 at 11:41 pm

    Anton, las-o baltă. Ştii bine ce ţi se va răspunde pe-aici: rugăciuni, post, acatiste şi alte aiureli al căror singur efect va fi să-i facă pe EI să creadă că s-a întâmplat o schimbare, în timp ce fiul homosexual, supus atâtor presiuni, va începe să se prefacă şi el că s-a schimbat ceva, doar ca să mai scape de gura lor.

    Doar nu te aştepţi să înţeleagă rolul geneticii în determinarea orientării sexuale unii care nu înţeleg nici chestii de bază, despre rolul ei în întreaga istorie evoluţionistă a vieţii.

  • 28 eld body new // Sep 6, 2008 at 2:37 am

    jumatati de stiinta si jumatati de credinta, asta am vazut aici, adaug si eu un nimic
    Eu am un raspuns simplu de tot - lasa-l sa aleaga, sa-l caute pe Dumnezeu pana ori il absoarbe cautarea , ori duce viata pe care si alege, sau isi alege moartea pe care o vrea.

    Nenorocirea e cand se petrece la persoana I , pentru ca privesti lucrurile fara proiectii psihice prefabricate. Ca e boala, ca nu e, cert se stie ca este ceva in neregula. Orice varianta este un compromis…mai putin sinuciderea.
    Orice opinie…nu este decat o alta opinie. Solutiile sunt doar cand exista un scop si o motivatie. Si daca accepti e pt ca iubesti viata , iar daca nu accepti mori. E simplu. Dar cand iti pui problema mortii apare Marele Necunoscut in ecuatie. Si aici alt hatis, unde intotdeauna vei sta la indoiala. Vei sta la indoiala insa exact pana cand vei sti ca nu este singura data cand de fapt nu alegi. Nu e vorba de impulsivitate, raul (apa) isi sapa albia. Nume Nume …goluri umplute cu mistere , sau lupta deschisa in spiritul celei mai pure libertati, al singuratatii. Noi suntem si nascuti si facuti….

    Am o mare nelamurire…Sufletele sunt cumva suflete de barbati si suflete de femei? Iubirea homosexuala nu este numai ceva trupesc, fiti siguri …..iar daca sufletele nu sunt diferite…o iubire homosexuala platonica este pacat in conceptia voastra?
    ca sa vezi diavolul asta negru si cu coarne cate inventii are, acolo unde lipseste credinta se naste din cenusa altor neimpliniri o alta sete de cadavre. E prea dur spus, dar pana la urma …vom vedea…

    E total subiectiv ce si cum e Dumnezeu, si vrand sa-i faci pe altii sa creada ca tine e un impuls primar mai mult pentru a-ti creste autoincrederea. E un mecanism simplu care da roade pentru astfel de societati.

    nu are rost, bucurati-va de tot ce cunoasteti si ce credeti….caci niciodata timpul nu se opreste, schimbarea continua chiar si in eternitate.

    si sunteti norocosi..de-a dreptul binecuvantati. Voi va jucati cu cuvinte..altii se pot juca doar cu nuantele neputintei si ale disperarii. Fara revolta….dreptatea nu este pentru forme, ea umple nimicul cu substanta.

    n-are rost, ascultati-va inima si educati-va mintea. va spune cineva care nu reuseste nici una .
    tragedia….apara cand nevoia de suferinta a omului este mult depasite de realitate, si cand se intampla asta…iubirea isi reia locul in mitologie. concluzie la fel de tragica..si pentru omul care cauta neantul.

  • 29 Anton // Sep 7, 2008 at 4:24 pm

    Pentru eld:
    Spui:

    “Ca e boala, ca nu e, cert se stie ca este ceva in neregula. Orice varianta este un compromis…mai putin sinuciderea.
    Orice opinie…nu este decat o alta opinie”

    Raspuns: din punct de vedere stiintific s-a demonstrat EXPERIMENTAL ca orientarea sexuala nu este o boala, ci este doar o varianta a sexualitatii normale condamnata de societatile in care religiile fundamentaliste controleaza societatea.

    Daca este ceva “rau”, nu este rau cu individul homosexual, ci cu societatile habotnice care il condamna bazat pe niste texte fara noima scrise cu mii de ani in urma. De altfel, cine mai aplica indemnurile la crima din Leviticul si Deuteronomul? Nimeni nu-si mai vinde fiicele in sclavie, nici o femeie nu mai este ucisa pentru ca a avut sex in timpul menstruatiei. Numai prejudecatile contra homosexualilor au ramas intregi.

    Cat despre faptul ca eu raspund acestor oameni, este pentru ca respect conditia umana si vreau sa vad ce raspunsuri sunt ei in stare sa dea (cat de rationale) la problemele adevarate ale vietii. Dar pana acum nu am vazut nici un raspuns si nici un argument de la ei.

  • 30 Anton // Sep 7, 2008 at 4:37 pm

    Pentru Andreisummit: in sfarsit vad un raspuns mai rezonabil de la un credincios! Va felicit domnule!

    Asta ar fi trebuit sa inteleaga si domnul Mateciuc si cei care vor sa-si alunge copiii din casa in strada daca sunt homosexuali si daca vor si ei sa aiba aceleasi drepturi ca si ceilalti copii.

    Unde nu va dau dreptate este acolo unde spuneti ca este o tragedie daca cineva nu crede in Isus. Eu credeam din toata inima, pana la 17 ani cand am vazut ca religia crestina ma condamna definitiv fara sa am nici o vina! Ba ii condamna si pe cei efeminati (malachos) ca s-au nascut asa! Cititi Biblia, cititi-o cu atentie!

  • 31 eld body new // Sep 7, 2008 at 11:04 pm

    Anton, nu stiu daca ai dreptate, insa oricata libertate si independenta de gandire are cineva ..simte, stie ca a fi homosexual nu este o binecuvantare, si nu este o manifestare pozitiva. Esti condamnat fara alegere, si nu ai nevoie de biblie sau de altceva pentru a-ti spune ca esti un accident. Nu e vorba ca nu vei fi acceptat, ci ca nu te poti accepta si nu-ti recunosti matricea.

    deci sa fie accident.

    unde vrei sa ajunga oamenii? libertatea de expresie creste diversitatea si ajungi la intrebari esentiale..care sfarsesc cu :” Dumnezeu…..” adica presupuneri. Si cum te nasti fara alegeri..nu esti chiar asa o individualitate in univers dupa cum te percepi, esti visul propriei robii.. oricum nu mai conteaza , nu descoperim nici un adevar ..prelungesc agonia, servesc nevoia de a fi a celui ce m-a creat.

    da, sunt revoltata pana dincolo de tot ce pot spune cuvintele. si atat.

  • 32 eld body new // Sep 7, 2008 at 11:11 pm

    si mai este ceva..”boala” este un cuvant foarte relativ. varianta a normalitatii…stii cate definitii ale normalului exista…cu asta ceri acceptarea…nu ai argumente. nu tine de stiinta…tine de materia intunecata :)
    si viata ar fi o boala incurabila cu transmitere sexuala ..sau mai degraba o complicatie (ne)dorita survenita in metamorfoza spiritului.

  • 33 altermedia_ro // Sep 8, 2008 at 9:55 am

    @Anton
    Cata vreme continua mesajele nesolicitate, pe adresele noastre personale, de la romanialibera.com, nu veti mai avea dreptul sa postati aici.

    Nu m-am abonat la nimic, nu imi place publicatia aceea si nu vreau sa fiu spamuit.
    Nesimtirea-i cat casa!

  • 34 Anton // Sep 8, 2008 at 4:08 pm

    Nu vad nici un mesaj nesolicitat de la romanialibera.com

    Faptul ca nu raspundeti la mesaje, ci vreti doar sa-mi inchideti gura, spune totul despre dvs.

  • 35 altermedia_ro // Sep 8, 2008 at 9:09 pm

    @Antoane, ce sa vezi? Am zis ca mesajele nesolicitate vin in casuta noastra postala! Sunt de la colegul dumitale Petru Clej, care e un bou si un nesimtit si trimite spam cu ce-a mai aparut la romanialibera.com. Poate ca nu ma intereseaza!

    Iar dumneata scuteste-ma de judecatile de valoare, ca nu ti le-a cerut nimeni. N-am de gand sa intru in polemica cu dumneata pe tema homosexualitatii.

  • 36 Anton // Sep 8, 2008 at 10:43 pm

    Frumos vorbesti domnule Mateciuc!
    Chestia cu boul este crestineasca?

    Trebuie sa inveti ca eu sunt eu si domnul Clej e domnul Clej. Cat despre mine, v-am intrebat pe toti ceva foarte decent si nu ati fost in stare sa raspundeti!
    De ce aveti atitudinea aceasta ne-crestineasca? Si vreau sa stiu daca voi asta ati inteles din Biblie? Sa snopesti in bataie copiii daca sunt altfel?
    Si alta intrebare cinstita: sa-mi indicati ce tratament preconizati pentru schimbarea orientarii sexuale in afara de bataie?
    Iar chestia cu “n-am de gand sa intru in polemica cu tine pe tema homosexualitatii” o inteleg foarte bine, ca voi nici nu stiti ce vorbiti. Dar din momentul scrierii acestui articol ai si intrat in polemica cu mine! Faci proza ca Monsieur Jourdain, din Molere, fara sa stii. Sau nu stii nici cina a fost Moliere?

  • 37 altermedia_ro // Sep 9, 2008 at 7:18 am

    @Anton

    Zau? ‘Domnul Clej e domnul Clej’ si dumneata esti dumneata? ‘Trebuie sa invat’? Atunci si dumneata ‘trebuie sa inveti’ ca eu si autorul articolului suntem doua persoane diferite.

    Oricum nu e nici o diferenta intre boul de Clej si dumneata: ala imi trimite spam, crezand probabil ca imi plateste ma-sa traficul internet, iar dumneata ma faci prost in fatza!

    Crezi ca daca esti homosexual iti poti permite orice?

    Vreau sa te asigur nu doar ca acesta este ultimul raspuns pe care il primesti, dar mesajul de mai sus a fost ultimul pe care l-ai postat aici. Esti obraznic, mitocan si provocator.

    La revedere.

  • 38 Anton // Sep 12, 2008 at 8:39 pm

    Nu eu te-am facut prost, domnule las, ci insusi Dumnezeu!

  • 39 maxim // Nov 17, 2008 at 11:45 pm

    Cu parere de rau ma aflu si eu aci,citind tot felul de opinii de ale voastre,care mai de care..
    Mi-as fi preferat pote sa nu ma fi aflat pe acest site vreodata dar nu este vina mea sau poate nu-mi dau sema.
    Da sunt gay cu toate ca nu doresc acest lucru dar ce pot face acum sa ma sinucid?

  • 40 maxim // Nov 17, 2008 at 11:50 pm

    Nustiu ce parere as fi avut despre homosexuaki daca eram un baiat normal,poate nu chiar buna nam idee.
    Insa un lucru il stiu cu siguranta,sunt homosexuali care imi provoaca dezgust,eu sunt un baiat normal crescut intr-o familie chiar foarte buna nustiu cei cu mine si de ce sunt asa,as fi gata sa merg la orice ca sa fiu un baiat ca toti ceilalti dar pina acum nu imi reuseste

  • 41 maxim // Nov 17, 2008 at 11:52 pm

    daca cineva ma poate ajuta cu ceva esti binevenit

Leave a Comment