Paranoia occidentala
Noi “culmi” ale civilizatiei occidentale: dupa ce folosirea cuvintelor “mama” si “tata” in spitalele de stat din Scotia a fost interzisa pentru “a nu jigni minoritatile sexuale”, in codul civil din Quebec cuvantul “tata” a fost inlocuit cu “furnizor de forte genetice”. Conform unei conferinte din seria Conférence de Caręme tinuta la Notre Dame de Paris pe 1 aprilie 2007, art. 538/2 din acest cod spune: “Intrucat aportul de forte genetice se realizeaza prin relatie sexuala, se poate stabili o legatura de filiatie”. La art. 539/1: “Daca parintii sunt ambii de sex feminin (??, n. red.), drepturile si obligatiile pe care legea le atribuie tatalui, acolo unde ele se disting de cele ale mamei, sunt atribuite aceleia din cele doua femei care nu a dat nastere copilului”.
In legea spaniola privind mariajul homosexual si adoptia, tatal si mama devin “progenitori”: Progenitorul 1 si…Progenitorul 2! Astazi, in Spania procreatia asistata medical este un drept accesibil oricarei femei de peste 18 ani, in deplinatatea capacitatilor juridice, sterila sau nu. Tot in Spania se dezbate un proiect de lege care ar permite libera alegere a identitatii sexuale fara modificarea aparentei fizice si fara a fi necesara o operatie de “schimbare de sex”. (Altermedia)
Arestati prajiturile!
Politia germana a intrerupt o petrecere neo-nazista desfasurata sambata trecuta intr-un magazin de haine din Hamburg, anunta cotidianul local Hamburger Abendblatt.
Dupa ce mai multi vecini s-au plans de zgomote neobisnuite venind din magazinul care era cunoscut ca loc de intalnire al neonazistilor locali, un echipaj de politie s-a deplasat la fata locului si a descoperit ca circa 15 persoane participau la serbarea zilei de nastere a lui Adolf Hitler. Participantii la ceremonie au fost solicitati sa se legitimeze, iar doi dintre ei, care au refuzat, au fost retinuti. Cu aceasta ocazie au fost confiscate in vederea cercetarilor cateva tricouri inscriptionate cu slogane si o prajitura cu capsuni care avea un ornament in forma de zvastica. Pana la aceasta ora nu am reusit sa aflam nimic despre soarta prajiturii. (Altermedia)
“Tovarasa Smaranda” se intoarce (urmare la “Tovarasa Smaranda” loveste din nou)
Liga Pro Europa din Tirgu Mures a sesizat Ministerul Internelor si Reformei Administrative si Clubul Roman de Presa in legatura cu o serie de articole si caricaturi antisemite aparute in revista “Europai Ido” editata la Sfintu Gheorghe, relateaza publicatia romaneasca Divers. Conducerea LPE a cerut sa se ia masuri ferme impotriva saptamanalului, care a publicat articole si caricaturi antisemite “chiar in perioada comemorarii Holocaustului”.
Copresedintele LPE, Smaranda Enache, si directorul Biroului pentru Drepturile Omului, Haller Istvan, au cerut analizarea continutului nr. 8/2007 al revistei, mai exact paginile 1, 2, 3, 11, 14 si sa se constate ca acesta incalca prevederile Ordonantei de Urgenta 31/2002 privind interzicerea organizatiilor si simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob si a promovarii cultului persoanelor vinovate de savarsirea unor infractiuni contra pacii si omenirii. “Redactia ‘Europai Ido’” poate fi considerata o “organizatie cu caracter fascist, rasist sau xenofob”, au apreciat liderii LPE.
Iata cateva fragmente din textele publicate in “Europai Ido”: “Poporul nostru maghiar a devenit victima lobby-ului international al sionismului evreu ce doreste dominanta mondiala, iar actualul program al guvernului Ungariei este masinatia criminala de neoprit pentru realizarea programului de genocid rasist, sionisto-talmudist” [...] “la noi nu exista o Tara Mama, doar o ramasita de tara, locuita de un tors national bolnav, sub o continua ocupatie evreiasca”. [...] “Trebuie sa-i rog pe iubitii mei concetateni maghiari ca toti cei ce pot, sa vorbeasca, sa urle si sa propage vestea si dovada ca noi, maghiarii, suntem sub ocupatie sionista!”. (Altermedia)






















24 responses so far ↓
1 Colors // Apr 30, 2007 at 11:24 am
Imi amintesc de o poezioara la scoala, se numea “Mama mea” parca. Chiar erau vremuri bune …
Undeva am citit un comentariu care m-a pus pe ganduri:
Spunea ca inca nu e chiar asa de rau ca sunt legi ce incurajeaza avortul, sa ne gandim ca ar putea exista legi care sa oblige la avort.
Da, si acum cu sodomia se poate merge in aceeasi directie:
Sa ne amintim de povestea lui Lot.
Se incearca sa se ridice si incriminarea pedofiliei, oare cat va mai rezista legea?
As dori un raspuns din partea celor ce nu se considera crestini: daca acum legea condamna pedofilia si maine o va considera o practica “normala” asa cum este si sodomia, cand a fost bine?
Nu ma pot opri sa nu gandesc ca in conditiile acestea crestinii vor renunta sa mai faca copii, evident. Fara copii ce se va intampla?
Sau aceasta se doreste?
2 toni // Apr 30, 2007 at 11:43 am
1) Canadienii nu sunt asa receptivi fata de propaganda pro-homosexualitate , cum ni se pare noua de partea cealalta a oceanului :
Iata un articol edificator :
http://www.protejarea-familiei.com/scuze.html
Toate aceste hotarari pro-homosexualitate se iau fara consultarea poporului , deci intr-un spirit totalitar.
Baietii cu sortulete caraghioase se simt puternici si au inceput sa-si faca de cap.
2) Soarta prajiturii a fost cruda. A fost mancata de politisti :)
3) Tovarasa Smaranda ne arata inca o data in solda cui lucreaza.
N-am auzit pana acum ca Tovarasa Smaranda sa protesteze fata de blasfemie , fata de insulta impotriva crestinismului , sau fata de insulta impotriva romanismului .
Taticu’ Soros verifica cu atentie cum sunt cheltuiti banii sai si nu permit cheltuirea fara rost in scopuri care nu-l intereseaza.
3 toni // Apr 30, 2007 at 11:47 am
@Colors
As dori un raspuns din partea celor ce nu se considera crestini: daca acum legea condamna pedofilia si maine o va considera o practica “normala” asa cum este si sodomia, cand a fost bine?
Astfel de oameni striga azi pe unde li se da voie “homosexulaitatea e normala” iar cand vor primi ordinul vor striga “pedofilia e normala” .
Mai ai vreo indoiala ca asa vor sta lucrurile ?
4 Socialist_girl // Apr 30, 2007 at 12:38 pm
Nu,d-le toni,nu cred ca oamenii de alta religie decat cea crestina vor considera pedofilia normala.O relatie homosexuala se desfasoara intre doua persoane adulte,si este consimtita de amandoi.
5 Bogdan // Apr 30, 2007 at 4:03 pm
‘persoane adulte’?
in Canada varsta consimtamantului sexual a fost scazuta de la 16 la 14 ani, iar primii care au facut lobby pentru aceasta masura au fost cei din asociatiile homosexualilor.
6 toni // Apr 30, 2007 at 4:45 pm
@Bogdan
in Canada varsta consimtamantului sexual a fost scazuta de la 16 la 14 ani, iar primii care au facut lobby pentru aceasta masura au fost cei din asociatiile homosexualilor.
In paralel se merge cu scoaterea copiilor de sub autoritatea parintilor. Prin diverse metode :
1) O corectie ,fie si numai o palma ,data unui copil neascultator a fost denumita “violenta in familie” si parintele e pedepsit.
2) In Romania , minorele pot avorta fara stirea sau consimtamantul parintilor. Parintii cred ca au fata cuminte si ea poate sa se duca la avort de n ori. Pentru legea asta trebuie sa multimi PSD-ului , adica socialistilor. E evident o lupta impotriva alacatuirii crestine si naturale a familiei.
Exemplele ar putea continua.
Se foloseste metoda pasilor mici. Intr-o zi va veni u nmosulica de 60 de ani ( sau un adul oarecare ) sa-ti ia fata de 14 ani casa si sa mearga la “distractie” . Parintele nu va mai avea nici o autoritate sa impiedice acest lucru.
Apoi se va trece la copii mai mici de 14 ani. Mai intai trebuie obisnuita opinia publica. Dupa ce opiina publica e obisnuita cu o aberatie , se trece la o aberatie si mai mare.
De altfel este evident ca e legatura stransa intre legalizarea homosexualitatii si a pedofiliei. In Olanda , tara cea mai avansata din Europa cu drepturile homosexualilor , s-a legalizat deja partidul pedofililor.
N-au auzit vreunul din cei care apara drepturile homosexualilor , din Romania sau din Europa , sa se scandalizeze , sa protesteze . Stiu ei ce stiu. Acum se prefac impotriva pedofiliei , dar la vremea cuvenita vor promova “drepturile pedofililor” .
O asociatie de psihiatrii americani a scos deja un raport care concluzioneaza ca “pedofilia poate fi benefica pentru copil” . Inceputul a fost facut . Acelasi model ca la legalizare homosexualitatii.
Cei care striga azi “homosexualitatea e normala” vor striga peste un deceniu sau doua “pedofilia e benefica pentru copii” si vor aduce ca dovada rapoartele unor asociatii de psihologi si psihiatrii.
7 Socialist_girl // Apr 30, 2007 at 5:32 pm
14 ani?nu stiam.Cred ca au cam exagerat
8 Colors // Apr 30, 2007 at 6:02 pm
Socialist_girl astept sa-ti faci autocritica tovarasa. Au cam exagerat nu-i asa? Doar atat ai de zis? Atat? As vrea mai multa vigoare din partea ta in a combate raul acesta din lumea intreaga, macat tot atata cata ai impotriva crestinilor.
Toni, serios … tu chiar crezi ca va dura decenii pana la scoaterea oricarei interdictii in privinta pedofiliei? Nu cred sa mai dureze 5 ani intregi pana la legalizarea totala, adica fara limita de varsta.
Apropo, pe psihiatri cine-i examineaza? Era o gluma … ce nu face omul pentru bani? Dar totusi … pana la urma cred ca e vorba si de o problema psihica. Chiar nu au nici o tresarire sufleteasca? Nu a mai ramas nici o urma de constiinta la acesti oameni? Pana intr-atat se poate cufunda omul in intuneric?
Daca pentru 5 cetati, odata, Dumnezeu a varsat foc din cer, ce pedeapsa va fi pentru grozaviile care au cuprins intreaga lume?
9 toni // Apr 30, 2007 at 7:22 pm
Ce as vrea sa mai adaug este ca statul totalitar de stanga ( care se pretinde democratic ) nu numai ca distruge autoritatea parintilor in fata copiilor , dar ia si dreptul parintilor de a-si educa copiii conform cu valorile lor morale .
I-a intrebat cineva pe parinti daca sunt de acord ca sa auda copiii lor la scoala povesti gretoase cu un print care s-a casatorit tot cu un print? Pana la urma contribuabilii sunt cei care platesc impozite si ei ar trebui sa hotarasca cum se face educatia la scoala.
S-a ajuns la un fel de dictatura a drepturilor omului. Indiferent care e dorinta cetatenilor , niste actvisti de stanga stabilesc niste drepturi ale omului si acestea sunt impuse impotriva dorintei cetatenilor.
Pana la urma ce sunt drepturile omului ? Niste nascori ale mintii umane. Este o aberatie sa le atribui valabilitate absoluta. Poruncile crestine , de exemplu Decalogul , sunt nesocotite si denigrate , dar in acelasi timp niste inventii ale mintii umane sunt ridicate la rang de “Adevar Absolut” .
Nici o tara nu poate fi obligata sa respecte asa zisele drepturi ale omului . Aceste “drepturi” sunt impuse prin forta militara a SUA .
Eu nu vreau sa contest in mod general “drepturile omului” , filozofie omeneasca ce poate avea oarecare utilitate in unele cazuri , ci contest acea parte a drepturilor omului care ajunge in contradictie cu morala crestina , de exemplu dreptul la avortul , drepturile homosexualilor , etc.
Eu personal nu recunosc asa zisul drept al omului la avort si nici asa zisele drepturi ale homosexualilor. Homosexualitatea ar trebui pedepsita prin codul penal.
10 miriam // Apr 30, 2007 at 8:16 pm
Va cer scuze la toti ca intervin pe linga subiect.
…Urgenta consiliere pentru un grup de fete de liceu…Prizoniere prin santaj a unui proxenet…
Indicati va rog site-urile unor asociatii care se ocupa de lupta impotriva prostitutiei pentru a prelua cazul ….
Cu multumiri.
11 cristian // Apr 30, 2007 at 9:55 pm
Pt toni: “contest acea parte a drepturilor omului care ajunge in contradictie cu morala crestina” Dragule, dai dovată de puţină naivitate: Sfânta Scriptură nu aminteşte, nu promovează, nu agreează drepturile omului. Deci nu există nici o “parte” a drepturilor omului benefică sau conformă cu morala creştină! Acestea sunt o găselniţă a sioniştilor spre a îi manipula pe fraieri; adică este în fapt o acţiune de mândrie, să apelezi în vreo situaţie la “drepturile tale”. Câţi sfinţi au făcut-o???
Şi încă o observaţie în acelaşi sens: nici “de stânga” sau “de dreapta” n-au fost inventate, de francmasoni, de data aceasta, decât pt a-i divide pe fraieri în 2 sau mai multe partide, stăpânindu-i astfel mai bine. Spre exemplificare vezi Revoluţia franceză, după care a şi apărut noţiunea de “la stânga sau la dreapta eşicherului politic”, care revoluţie a dat naştere la mai multe partide, mai mult sau mai puţin rivale, dar în fiecare dintre ele activau francmasoni. Bineînţeles, că mulţimile n-aveau habar!
Deci creştinul tb să se debaraseze de gândirea aceasta de la stânga la dreapta sau viceversa, şi să gândească într-un plan superior şi bineînţeles cu noţiuni care nu sunt goale de conţinut.
12 Socialist_girl // May 1, 2007 at 1:27 am
D-le cristian,faptul ca majoritatea statelor respecta drepturile omului(cel putin declarativ) este,dupa parerea mea,cea mai mare victorie a democratiei.Te poti exprima liber,poti fi crestin,mozaic,musulman sau orice alta religie si sa nu tremuri ca poti fi arestat datorita impunerii conceptului de “drepturile omului”(din pacate,nu se intampla asa in toate statele).Acestor “drepturi ale omului” care ar fi “o gaselnita a sionistilor” datorezi faptul ca nu poti fi arestat,executat ptr ca nu i-a placut cuiva culoarea pielii tale
13 test001 // May 1, 2007 at 3:24 pm
pentru Socialist_girl: serios? Si cati se sinchisesc de aceste drepturi? Poate SUA? Poate in Norvegia sau Suedia (cred ca si altermedia a prezentat cazul unui pastor bagat la puscarie pentru ca a condamnat homosexualii);
Cat de mult cheltuieste ONU pentru cei 15.000 de copii care mor zilnic in Africa de foame?!?
Asa cum spunea si cristian, “drepturile omului”, ca si noile notiuni “hate crime” se aplica doar atunci cand anumite persoane foarte imprtante, exponente ale noii ordini mondiale vor sa condamne pe X sau pe Y, in rest pace buna. Gargara din asta auzim de cand e lumea, nu inteleg cum de mai pacaleste pe cineva.
14 test001 // May 1, 2007 at 3:28 pm
miriam — poti chiar sa incerci la politie, daca li se organizeaza un flagrant, pentu santaj pot sta ani buni la puscarie.
Parerea mea e ca la noi totusi singura solutie pentru proxeneti si hoti in general ar trebui sa fie una exemplara si care sa nu vina din partea autoritatilor (pentru ca oricum nu va veni — mai demult am fost oripilat cand am auzit cum au ucis legionarii anumite persoane cu zeci de lovituri de topor, astazi dupa ce m-am mai copt la minte imi dau seama ca numai asa ceva ne mai poate scapa de cancerul asta care ne macina societatea)
15 cristian // May 1, 2007 at 10:02 pm
Pt socialist girl: “drepturile omului(cel putin declarativ) este,dupa parerea mea,cea mai mare victorie a democratiei.”
Dreptate ai!
Întrebarea este: …care democraţie? Căci totuşi, cred că nu mai eşti la vârsta basmelor cu zâne!!!
Poate ne spui şi nouă pe AM măcar numele unui singur stat unde lucrurile se desfăşoară după voia demosului (sau măcar după voia majorităţii)!?
16 Socialist_girl // May 2, 2007 at 12:31 am
D-le cristian,nu cred ca exista un stat unde lucrurile se desfasoara exact dupa voia majoritatii,ptr ca abuzuri se produc,si nicio democratie nu este perfecta.Totusi,faptul ca astazi o crima rasiala se pedepseste,se datoreaza si conceptului de “drepturi ale omului”Exista organizatii care lupta(sau macar incearca) ptr impunerea acestor drepturi,si dupa cum am mai spus,tot aceste “drepturi” asigura(cel putin in majoritatea tarilor) libertate politica si religioasa
17 toni // May 2, 2007 at 9:45 am
@cristian
Întrebarea este: …care democraţie? Căci totuşi, cred că nu mai eşti la vârsta basmelor cu zâne!!!
Eu cred ca D-na/D-ra socialist girl , ca orice socialist care se respecta , se pricepe foarte bine la lozinci. La realitate mai putin.
Exista destule cazuri in care “Drepturile omului” intra in contradictie cu democratia. Chiar si Romania pot sa dau exemplul cu abrogarea articolului 200 din codul penal si cu rusinoasele “gay pride” din Bucuresti. Acestea s-au facut impotriva dorintei cetatenilor Romaniei si ai Bucurestiului, deci impotriva democratiei.
La fel se procedeaza si cu asa zisele “drepturi ale copilului” . Se iau hotarari care dezbina si terorizeaza familia. Copilul devine un fel de bun al statului si parintii isi pierd autoritatea asupra lui. Aceasta se face impotriva vointei cetatenilor romani .
La fel s-a facut si cu scoaterea icoanelor din scoli. Diverse comitete si comitii care il reprezinta pe magnatul everu Soros si o infima minoritate de atei militanti din Romania au facut presiuni asupra statului pentru a se lua o hotarare impotriva dorintei majoritatii.
La fel si cu Holocaustul. S-au impus cultul Holocaustului in Romania si legea care interzice negationismul , nesocotind opinia cetatenilor romani .
Si astfel de actiuni vor continua inclusiv la presiunile UE . Vedem cazul Poloniei care este “infierata cu manie proletara” pentru ca nu i-a pozitia de drepti la comanda UE.
18 cristian // May 2, 2007 at 7:18 pm
Pt socialist girl: ţi-am pus o întrebare clară şi mi-ai dat un răspuns la fel de clar-”nu cred ca exista un stat unde lucrurile se desfasoara exact dupa voia majoritatii”.
Exact aşa este! De aceea îţi repet şi eu, că nu există democraţie în realitate şi că aceasta este o fata morgana, o utopie. Iar în ceea ce priveşte socialismul, vezi te rog în Faptele apostolilor 2, 42… , acolo ni se relatează, că undeva cândva a existat pt scurt timp o astfel de societate. Şi acolo era vorba şi de puterea lui Dumnezeu, Sfântul Duh; dar din cauza unor oameni nu a ţinut. Şi atunci, ar ţine socialismul acum în zilele noastre, şi fără puterea Creatorului, doar după mintea omului???
Frumos este să visezi, dar este sănătos să rămâi cu picioarele pe pământ!
19 Socialist_girl // May 2, 2007 at 10:15 pm
Democratia are punctele ei slabe,nu neg asta.Dar este cel mai bun sistem politic pe care l-am avut.Singura alternativa la democratie(asa relativa si imperfecta cum este) ar fi un regim dictatorial.Cred ca socialismul chiar este un sistem politic viabil,daca oamenii ar lucra impreuna pentru a impiedica(pe cat este posibil)producerea abuzurilor,si s-ar tine cont de parerea oamenilor.D-le cristian,ma scuzati ca va intreb,ce sistem politic propuneti?
20 toni // May 3, 2007 at 7:39 am
Apropos de minciuna care ni se repeta mereu sub forma de slogan: “democratia e cel mai bun sistem din cate se cunosc ”
In Portugalia , la manifestarea cei mai mari portughezi ai istoriei ( dupa format BBC , cum a fost si in Romania Top 10 romani ) , pe primul loc a iesit asa zisul dictator Salazar ( in realitate un conducator patriot fata de care portughezii sunt recunoscatori si azi ) .
http://ipsnews.net/news.asp?idnews=37159
Stirea apare si in revista Rost , ultimul numar , care in carand va fi disponibil si on-line.
21 cristian // May 3, 2007 at 10:04 am
Pt socialist girl: eu nu propun un sistem politic anume, pt că nu cred că sistemul sfinţeşte locul, ci omul. Mi se pare că sistemul acela descris în Fapte 2 este cel mai bun, chiar dacă n-a fost viabil decât pt puţin timp.
În schimb, în ceea ce priveşte bunăstarea noastră economică, politică, spirituală, etc., pot cu siguranţă să-ţi spun următoarele:
“Nu vă îngrijiţi pentru viaţa voastră ce veţi mânca, nici pentru trupul vostru cu ce vă veţi îmbrăca.
Viaţa este mai mult decât hrana şi trupul decât îmbrăcămintea.
Priviţi la corbi, că nici nu seamănă, nici nu seceră; ei n-au cămară, nici jitniţă, şi Dumnezeu îi hrăneşte. Cu cât mai de preţ sunteţi voi decât păsările!
Şi cine dintre voi, îngrijindu-se, poate să adauge staturii sale un cot?
Deci dacă nu puteţi să faceţi nici cel mai mic lucru, de ce vă îngrijiţi de celelalte?
Priviţi la crini cum cresc: Nu torc, nici nu ţes. Şi zic vouă, că nici Solomon, în toată mărirea lui, nu s-a îmbrăcat ca unul dintre aceştia.
Iar dacă iarba care este azi pe câmp, iar mâine se aruncă în cuptor, Dumnezeu aşa o îmbracă, cu cât mai mult pe voi, puţin credincioşilor!
Şi voi să nu căutaţi ce veţi mânca sau ce veţi bea şi nu fiţi îngrijoraţi.
Căci toate acestea păgânii lumii le caută; dar Tatăl vostru ştie că aveţi nevoie de acestea;
Căutaţi mai întâi împărăţia Lui, şi toate acestea se vor adăuga vouă.”
Ei bine, caută şi tu mai întâi împărăţia Lui, şi nu te îngriji de cele materiale, de sistem, de alte lucruri deşarte. Eu mărturisesc, că acest cuvânt adevărat este.
Dar pt aceasta, …. tb să încetezi a mai fi păgână….
Un exempu bun de vânare de vânt îl vezi în “Paranioia occidentală” din breviarul de mai sus. Nu ţi se pare, că oamenii aceia ar fi avut lucruri infinit mai importante de făcut???
22 Socialist_girl // May 3, 2007 at 8:41 pm
d-le cristian,sper ca nu o sa va jignesc religia,dar trebuie sa spun ca,dupa parerea mea,o tara nu se poate conduce nici dupa Biblie,nici dupa Coran nici dupa Rede.Mai incearca unii prin tarile islamice si ati vazut ce bine le merge cu conducere religioasa.Democratia este preferabila unui regim de teroare fie el bazat pe texte religioase.Omul este f important,dar regimul politic de asemenea.Degeaba exista oameni OK intru-un regim nazist sau anarhist(aici ma refer la acele tari unde domneste haosul-dupa un razboi,de exemplu-nu la ideologia anarhista)
Nu stiu nimic despre Salazar,poate a fost o exceptie,dar istoria universala ne arata ca dictatorii sunt de foarte putine ori oameni OK,care permit contestarea modului in care guverneaza,si care respecta legile tarii
23 cristian // May 4, 2007 at 7:51 am
Pt socialist girl: bag seama că vorbim unul pe lângă cealaltă. Eu ţi-am dat un ex concret, istoric- nu cred că ai citit despre societatea aceea. Altminteri ai fi ştiut, că acolo nu era vorba despre un dictator (cine ar fi fost acela???), ci despre voia liberă a fiecărui membru.
Apoi chiar nu văd, ce legătură are ceea ce încearcă unii prin ţările islamice??? Ce legătură este între Islam şi Christos??? Ce legătură între întuneric şi lumină? Ce legătură între minciună şi adevăr?
Apoi, şi la această întrebare deja ai răspuns, ce legătură este între democraţie şi realitate? Vorba ta, dacă-mi dai voie să te citez: degeaba există oameni OK într-o democraţie.
Dar revenind la esenţă: spunea cineva, că bunăstarea unui popor este dată de suma bunăstărilor fiecărui membru al aceluia- şi aşa este. Eu merg mai departe şi spun, că starea duhovnicească şi de fericire a unui popor este dată de suma stărilor duhovniceşti şi de fericire ale fiecărui mebru; deci ai tu grijă de înduhovnicirea ta personală, eu de a mea şamd, şi o să ne mirăm, de cât de bine o vom duce în România. Dar pt aceasta tb să ieşim din păgânism şi să nu ne mai închinăm Democraţiei, şi nici omului, oricât de OK ar fi acesta.
24 Socialist_girl // May 4, 2007 at 11:15 am
D-le cristian, acum inteleg ce vreti sa spuneti.Nu sunt de acord cu dvs,insa va respect opinia.V-as ruga insa sa nu mai judecati toti musulmanii dupa faptele unor maniaci(valabil si ptr iudaici,hindusi,pagani,etc)Islamul nu este o religie a intunericului,desi este de f multe ori prost inteleasa(si practicata).Doar ptr ca o religie nu este a dvs(nu este nici a mea)nu inseamna ca nu merita respect.
Leave a Comment