Congo nu ,dar sudul si estul Mediteranei da. UE are in vedere un statut special de asociere pentru celelate state din sudul si estul acestei mari(Mare Nostrum). Un proiect ambitios de a imita Imperiul Roman, la apogeul sau. Nu intamplator, intalnirile selecte , la nivel inalt, care au mosit piatra de temelie ,proiectul constitutiei europene ,au avut loc la poalele Acropolei ( acolo unde s-a nascut democratia), in Cetatea Eterna ( acolo unde s-a nascut imperiul). Desi proiectul s-a nascut mort, ambitiosii constructori continua sa inalte casa pe un cadavru… Asa cum Cineva s-a nascut acum 2000 de ani, la plinirea vremii, in Imperiul Roman pagan, tot asa alt cineva, un impostor cu o harisma deosebita, trebuie sa se nasca tot la plinirea vremii ( daca nu cumva s-a si nascut si este la varsta copilariei) in acelasi imperiu resuscitat si din ce in ce mai pagan…
Nu sunt fan al Turciei, dar o minima decenta ma face sa recunosc faptul ca situatia economica a Turciei este MULT MAI BUNA decat cea a Romanie de exemplu. Un singur exemplu elocvent: foarte multi profesori universitari au emigrat din Romania in Turcia, datorita salariilor mult mai mari de acolo!
In Occident exista teama unui val de imigranti turci, dupa aderarea la UE… dar cred ca aceasta teama este exagerata. Sa ne gandim la Romania: pai avand in vedere ultimele reglementari, chiar dupa eventuala aderare - romanii vor putea calatorii mult mai greu in Europa decat o putea face inainte (inclusiv la munca)! E problema religioasa, desigur - dar deja vestul continentului este departe de a mai fi crestin: in Anglia de ex., se spune ca sunt mai multe moschei decat biserici! Cum de s-a ajuns aici? Din pacate, asta a fost o politica premeditata dupa cel de-al doilea razboi mondial… guvernele au crezut ca doar datorita unui val masiv de imigranti (mana de lucru ieftina) isi pot reface economiile si pot progresa… Poate ca a fost asa, dar pretul platit este mare… iar scadenta nici macar nu a venit!
da bine…dar fara imperiul roman nu am fi fost nimic…tot ce inseamna lege sau administratie isi are izvorul in imperiul roman… ne putem opune prin alte metode…cineva a gasit acum doua mii de ani puterea cuvantului…care a infrant legiunile romane… vom gasi o cale de a fi liberi…stati linistiti…
UE este o cacialma. Nu creste nivelul de trai cand intra euro, ci dimpotriva, urca toate preturile dar salariile numai cu cateva centime. Bani fac Bancile, FMI, Banca Mondiala, toti camatarii lumii. Se predica egalitatea, fraternitatea, libertatea, acest slogan masonic care in realitate nu a fost aplicat niciodata si nici nu poate fi. Desfiintarea frontierelor si natiunilor, moneda unica, duc la un amestec periculos, la haos si nemultumiri, la rasism. Poate generatiile viitoare, copiii copiilor care se nasc azi si sint spalati pe creier de la gradinita, care nu vor cunoaste altfel de societate decat cea in care traiesc, vor fi de acord cu ceea ce li se ofera. Li se va parea normal ca fiul sa se casatoreasca cu un negru, li se va parea normal sa nu existe frontiere, natiuni. Scoala si lectiile de istorie vor avea grija de asta. Istoria a fost totdeauna falsificata in functie de interesele celor din varful piramidei. UE a fost pritocita demult, de catre societati secrete masonice, asa cum a fost pritocita ce catre aceleasi societati si Noua Ordine Mondiala, si multe alte evenimente importante ale lumii. Si printre aceste societati, sau chiar in fruntea lor sta societatea sionista B’nai B’rith cu sediul in New York. Si Constitutia USA a fost facuta de masoni. Frumos ce spune, dar ce a ajuns azi? USA e deja un stat politienesc.
virian:cineva a gasit acum doua mii de ani puterea cuvantului…care a infrant legiunile romane…
…si ala a fost evreul Saul/Paul/Pavel, mandria crestinilor care nu vad mai mult de lungul nasului sub care tin Biblia. Nici azi nu vor sa vada cine sta in spatele a tot ce se intampla in lume, asteapta sa vina cel viu si vesnic sa faca ordine si sa-i pedepseasca pe necredinciosi.
vom gasi o cale de a fi liberi…
De parca religia l-ar fi eliberat pe om si nu l-ar fi facut sclavul unor dogme pentru a-l putea domina si manipula.
Dupa evreul Saul/Paul/Pavel, decapitat, au urmat pana in zilele noastre alti si alti evrei, mandria crestinilor, evrei care au avut curajul sa faca pasul inainte. Cateva exemple la noi:
Marcel Avramescu, Mihail Vider, Nicu ( Aurelian)Steinhardt, Monica Fermo.
In spatele a tot ce se intampla in lume nu sta nici francmasoneria, nici societatea sionista B’nai B’rith, nici ONU, nici UE, nici NATO, nici Bush, nici Emma Nicholson, nici Al-Qaeda, nici Banca Mondiala, nici FMI etc.etc. Acestea sunt numai instrumente. Cel care le foloseste este Satana, cu legiunile de demoni de care colcaie vazduhul. Se camufleaza atat de bine incat oamenii nici nu mai cred ca exista. Mare maestru in intrigi, excelent matematician, fizician, chimist, specialist in OZN-uri si alte numere de circ, Satana este, ca a spunem asa, pe val. Desi in Biblia ( insuflata de Dumnezeu), pe care tot mai putin crestini o tin sub nas, scrie clar ” Nu numai cu paine va trai omul, ci cu tot cuvantul care iese din gura lui Dumnezeu” (Mt.4,4), Satana a reusit sa-i convinga pe cei care nu cunosc Scripturile de contrariul: “Numai cu paine va trai omul si nu cu tot cuvantul care iese din gura lui Dumnezeu”. Asa se face ca vorbim numai in temeni de PIB, TVA, salariu net, indici bursieri, dobanzi, consum pe cap de locuitor, barili, euro, dolari, lei grei, etc.etc.De unde si un alt avertisment al Dumnezeului-Om, Iisus Hristos : ” Rataciti nestiind Scripturile si nici puterea lui Dumnezeu.” ( Mt.22,29).
Cat despre libertate, evreul Karl Marx ( un cal troian in crestinism) a avut dreptate: ” Libertatea este necesitate inteleasa”. Singurii care au pregustat si pregusta din Libertate, au fost si sunt crestinii care au inteles si inteleg sa se supuna, necesitatii vietii crestine. Cine merge pe alte cai rataceste…
Din pacate se arde gazul, si la propriu si la figurat, si se pierde timpul putin ramas la dispozitie, si care este timp de mantuire.
Parafrazandu-l pe acelasi Karl Marx, si in sensul celor de mai sus, putem spune ca omenirea n-a facut inca saltul din imperiul necesitatii in imperiul Libertatii.
Mda…si Imperiul Libertatii este crestinismul cel adevarat, ortodox.
Cel care le foloseste este Satana, cu legiunile de demoni de care colcaie vazduhul.
Ahaa, deci asta era. Ma gandeam eu, ca daca toata lumea ar fi crestina, n-ar vrea sa traiasca comod, sa aiba bunuri de consum (computer par egzamplu) s-ar hrani spiritual din Scripturi, pe Pamant ar fi pace, iubire si armonie. Cum si musulmanii si budistii spun cam acelasi lucru, hrana spirituala nu imbuibare, sigur toate religiile ar trai in buna pace. Paganii si panteistii, la fel, traiesc fericiti si pasnici in mijlocul naturii.
Se pare ca Satan, si legiunile lui de demoni, e mai puternic si ii face pe oameni sa nu se gandeasca la mantuire ci numai la bani si bogatii materiale.
pt artukov…eu ma refeream la cu totul altceva…(exemplu :downshifting-ul sa reprezinte un raspuns?dar nu sunt 100% de acord)…o noua metoda de a trai…poate un nou mod de a vedea lucrurile…daca as sti…l-as spune…in nici un caz nu am spus ca ne va salva crestinismul,budhismul sau mahomedanismul…din punctul meu de vedere fenomenul religios a murit deja…pentru ca nu mai exista ca institutie decat in urma unor abuzuri in urma apelarii la acel “polliticaly corect”….atat de uzat in ziua de azi…imperiul roman a fost distrus printre altele si de crestinism…si s-au instaurat atotputernicele biserici catolica si ortodoxa…ca un imperiu spiritual peste cele doua parti ale imperiului…vrem sau nu…cam 900 de ani am trait sub aceasta influenta…deci tot sub talpa unui imperiu…eu incerc sa fac paralele si analogii…atat…
Au inceput sa se atinga si de Biblie, respingand cartea apocalipsei si revenirea lui Isus!!!
Totul e doar “limbaj simbolic”. Ca si semnul fiarei bineanteles. Deci luati microcipul cu incredere, nu-i decat limbaj simbolic, chiar “episcopii” o spun. Bloody pathetic!!!
virian, am inteles ce-ai spus. La un nou mod de a vedea lucrurile m-am referit si eu cand spun cum vor vedea, probabil, generatiile viitoare evenimentele ce vor trai. Insa totdeauna cei care conduc (imperiul) vor avea grija sa “educe” popoarili, fie cu crucea, fie cu informatica. In concluzie, fiecare este liber daca se simte astfel.
lumea de fapt, n’a fost niciodata cu “adevarat” crestina, decat intr’o mica minoritate a sa…
stiu ca suna paradoxal, dar asa a fost de’a lungul ultimilor 2 milenii de dominatie de cultura si spirit crestin, si asa este si acum!
multi vorbesc in numele Crestinismului (papa, teoctist, gigi becali, cruciatii, mergand pana la baba habotnica din coltul strazii, etc)…
si se considera crestini…
dar cati dintre ei practica in inima lor Invataturile crestin-Ortodoxe
faptele lor vorbesc inima lor, “crestina”
este un miracol …
o minoritate (incepand cu o mana de Apostoli) s’a impus asupra majoritatii, facand sa dispara religii si credinte pagane stravechi pe tot cuprinsul Europei.
cineva a spus “…dc chiar episcopii lupta impotriva Bisercii, inseamna ca este Dumnezeu …”
asta e “crestinismul” = “Imperiul Libertatii…” de care vorbea Artukov mai sus ?!
dc da, atunci, Artukov, ai o perceptie falsa asupra mersului istoriei si a ceea ce se intampla in general in lume…!
nb:
in romania sunt auto-declarati 86% ortodocsi (si in lume cateva sute de milioane),
dar stiti cati dintre “ortodocsi” isi misca fundurile, Duminica de Duminica, la Biserica ??!!
- 4%!
legat de “crestinism” vs. Crestinism, de’a lungul istoriei Europei,
“drojdiat” mai intai de Catolcism, si apoi de Luteranism, Protestanism, Anglicanism, si mai nou de Adventism, si ajungand la forma “benigna” de Iehovism,
exista o intamplare legata de Crestinismul … Ortodox
Mahomed II, unul dintre marii conducatori ai turcilor, dupa ce a cucerit metropola Crestinismului-Ortodox, Constantinopolele,
si a luat in stapanare palatele si superbele sale biserici,
adunandu-si generalii la o mare masa, in cinstea victoriei, la un moment dat, atat el cat si tovarasii lui,
au o viziune, “VAD” profilandu’se pe un zid:
O MANA CU TOATE CELE CINCI DEGETE ALE SALE
tulburat teribil, sultanul n’are somn pana nu afla care este problema …
ceva nu este in regula si tb rezolvat (mai ales ca viziunea reapare)
incearca sa afle mai intai prin proprii vrajitori si ghicitori …
bineinteles ca nu afla.
dar un bucatar grec care’l servea cu credinta, si in care sultanul avea incredere,
ii propune sa “consulte” si un sfant contamporan ortodox …
acesta, chemat, se invoieste ca sa afle, cerandu’i insa sultanului un ragaz 7 zile, timp de post si de rugaciune,
dc Dumnezeu in acest rastimp ii va dezvalui misterul.
dupa 7 zile, sfantul se infatiseaza sultanului, si’i spune ca Dumnezeu,
in pronia Sa, i’a dezvaluit care era ratiunea VIZIUNII MAINII CU CELE CINCEI DEGETE:
“DACA IN CETATEA CONSTANTINOPOLELUI AR FI FOST MACAR CINCI CRESTINI ADEVARATI, ORASUL NU AR FI FOST CUCERIT DE EL”
sultanului Mahomed II, un om de onoare (nu precum “conducatorii” nostri politici, ai timpurilor noastre nevolnice),
ii place raspunsul, si’l gaseste corect
(probabil l’a corelat si cu starile sufletesti traite in timpul chinuitor al asediului cetatii)
il numeste mai-marele peste cei de aceeasi credinta ortodoxa cu el
(si astfel, credinciosii ortodocsi, capata si ei un statut in noul imperiu, in care’si vor “petrece” chinuitor urmatorele 3-4 sute de ani)
MORALA:
“DACA … AR FI FOST MACAR CINCI CRESTINI ADEVARATI …”
si revin la perceptia lui Artukov (si nu numai a lui) asupra “crestinismului”, sau asupra Crestinismului Adevarat …
oare se poate pune semnul egal:
intre “crestinismul” afisat de majoritatea sutelor de milioane de auto-declarati “ortodocsi” (eventual Catolici, Protestanti, etc) si
intre Crestinismul adevarat, reprezentat de o minoritate cu adevarat traitoare si practicanta a Adevarului Crestin-Ortodox
Dragă Artukov, dragă virian, dacă luaţi creştinismul adevărat şi îl evaluaţi la grămadă cu celelalte religii, atunci, să- mi fie cu iertare- este doar o constatare- şi voi sunteţi grămadă. Că nu aveţi habar despre creştinism!
Dacă aţi dori cu adevărat, abia să începeţi să pricepeţi, căutaţi, citiţi măcar despre martiri şi mucenici, începând cu Sfântul arhidiacon Ştefan; şi când vă veţi da seama cum au gândit ei, că au fost nebuni, să- şi dea viaţa pentru Altul, sau pentru o ideologie, atunci veţi începe să ştiţi ceva despre creştinism. Desigur, nebunia lor faţă de lume.
Şi atunci, când nu- i veţi mai amesteca pe cruciaţi, inchizitori, papi, toţi cei 86% ortodocşi declaraţi din România liber- cugetătorului Iliescu, etc. cu Biserica, de -abia atunci să vă mai daţi cu părerea despre Biserica lui Christos. Până atunci,- o minimă decenţă din partea voastră, dacă nu din respect pentru cei care ne nevoim a face parte din această Biserică, măcar din respect pentru voi înşivă.
Pentru Artukov: Masura puterii Satanei ( cu ale sale legiuni) sta in masura in care omul colaboreaza cu Satana, constient ( unii se declara expres adeptii acestuia) sau inconstient. Obiectivul strategic al Satanei nu este neaparat de a-i face pe oameni sa se gandeasaca numai la bani si bogatii materiale, ci de a-i atrage spre surogate spirituale, amestecand inteligent, minciuna cu firimituri de adevar, cu filozofii omenesti seducatoare. Dintr-o inclinatie materiala te poti trezi lesne printr-un soc ( un cutremur, un incendiu, o inundatie , un faliment etc.) dar dintr-o erezie foarte rar.
Satana nu-i atzatza pe buddisti, pe musulmani,pe taoisti, pe hindusi, pe sintoisti,pe animisti etc. impotriva crestinilor ,ci pe crestini impotriva crestinismului, dupa cum cu mahnire se poate constata si din comentariile pe site-ul Altermedia. Cramponarea in persiflare, ironie, bascalie etc. fara cel mai mic gest de bunavointa, de curiozitate de a cerceta ce vrea sa spuna, ce cere religia in care ne-am nascut ( crestin otodoxa) nu este de bun augur. Crestinul trebuie sa stie ca ignoranta in ale credintei sale nu este o circumstanta atenuanta iar ingnorarea cu buna stiinta este o circumstanta agravanta, nu in fata unei instante omenesti ci in fata unei instante transcedentale. Daca ar fi numai o moarte ( din pacate asa se crede sau, si mai rau, ca ne-am reincarna) ar fi simplu. Dar mai exista o moarte, a doua, care nu mai este un moment, o trecere ci o stare constienta, dureroasa, o moarte vie ( de data asta nu este un oximoron) eterna. Dupa a doua moarte, mortul viu ( parca ar fi un thriller) ramane cu aseitatea rea, cum spune Pavel Florenski: cu foamea si setea de bani, de sex, de putere, de mancare, de bautura, de lux, de zeflemea, de batjocura, ect.etc.etc. niciodata satisfacute. Acesta este iadul, viermele cel neadormit. Pentru crestinii ortodocsi care temporar ( sper din toata inima) sunt atei, libercugetari, ecumenisti etc. si de aceea au retineri sa asiste la Cina cea de Taina/Pastele dumincal adica la Sf.Liturghie, le-as recomanda sa cerceteze experientele crestine ale iadului ( vezi Vietile Sfantilor, Patericul etc.).
November 23rd, 2008 if (defined("mainpage")) comments_popup_link("$post_comment ($no_comments)", "$post_comment ($one_comment)", "$post_comment (% $comments_)"); else comments_number("($no_comments)", "($one_comment)", "(% $comments_)"); ?>
21.11.2008 - Ministerul român al Sănătăţii a lansat luna aceasta un program naţional de vaccinare împotriva papilomavirusului uman (HPV) cunoscut şi ca “vaccinul împotriva cancerului de col uterin”. Programul vizează peste 110.000 de fete de 10-11 ani, din clasa a IV-a. Asociaţia “Pro-vita”, Filiala Bucureşti, vă oferă câteva informaţii suplimentare care să vă ajute în [...]
November 16th, 2008 if (defined("mainpage")) comments_popup_link("$post_comment ($no_comments)", "$post_comment ($one_comment)", "$post_comment (% $comments_)"); else comments_number("($no_comments)", "($one_comment)", "(% $comments_)"); ?>
AFRVotează! Alianta Familiilor din România lanseaza Buletine electorale pentru alegerile parlamentare 2008
Pe 30 noiembrie mergem la vot. Începând cu aceste alegeri, nu vom mai vota liste de partid, ci candidati individuali. Îi vom vota pe acei candidati care se identifică cu valorile noastre, pe cei ce sunt dispusi să fie vocea noastră în Parlament.
Alianta [...]
October 25th, 2008 if (defined("mainpage")) comments_popup_link("$post_comment ($no_comments)", "$post_comment ($one_comment)", "$post_comment (% $comments_)"); else comments_number("($no_comments)", "($one_comment)", "(% $comments_)"); ?>
Apel international pentru drepturile si demnitatea persoanei si familiei
UPDATE 19.11.2008: Numarul semnatarilor este in acest moment de peste 200.000
Alaturati-va celor care au semnat deja!
Pe 10 decembrie 2008, la sediul ONU din New York se vor aniversa in cadru festiv 60 de ani de la emiterea Declaratiei Universale a Drepturilor Omului.
De multa vreme, promotorii avortului au [...]
15 responses so far ↓
1 negel // Oct 7, 2005 at 10:28 am
Congo nu ,dar sudul si estul Mediteranei da. UE are in vedere un statut special de asociere pentru celelate state din sudul si estul acestei mari(Mare Nostrum). Un proiect ambitios de a imita Imperiul Roman, la apogeul sau. Nu intamplator, intalnirile selecte , la nivel inalt, care au mosit piatra de temelie ,proiectul constitutiei europene ,au avut loc la poalele Acropolei ( acolo unde s-a nascut democratia), in Cetatea Eterna ( acolo unde s-a nascut imperiul). Desi proiectul s-a nascut mort, ambitiosii constructori continua sa inalte casa pe un cadavru… Asa cum Cineva s-a nascut acum 2000 de ani, la plinirea vremii, in Imperiul Roman pagan, tot asa alt cineva, un impostor cu o harisma deosebita, trebuie sa se nasca tot la plinirea vremii ( daca nu cumva s-a si nascut si este la varsta copilariei) in acelasi imperiu resuscitat si din ce in ce mai pagan…
2 berceanu // Oct 7, 2005 at 12:02 pm
Nu sunt fan al Turciei, dar o minima decenta ma face sa recunosc faptul ca situatia economica a Turciei este MULT MAI BUNA decat cea a Romanie de exemplu. Un singur exemplu elocvent: foarte multi profesori universitari au emigrat din Romania in Turcia, datorita salariilor mult mai mari de acolo!
In Occident exista teama unui val de imigranti turci, dupa aderarea la UE… dar cred ca aceasta teama este exagerata. Sa ne gandim la Romania: pai avand in vedere ultimele reglementari, chiar dupa eventuala aderare - romanii vor putea calatorii mult mai greu in Europa decat o putea face inainte (inclusiv la munca)! E problema religioasa, desigur - dar deja vestul continentului este departe de a mai fi crestin: in Anglia de ex., se spune ca sunt mai multe moschei decat biserici! Cum de s-a ajuns aici? Din pacate, asta a fost o politica premeditata dupa cel de-al doilea razboi mondial… guvernele au crezut ca doar datorita unui val masiv de imigranti (mana de lucru ieftina) isi pot reface economiile si pot progresa… Poate ca a fost asa, dar pretul platit este mare… iar scadenta nici macar nu a venit!
3 pancone // Oct 7, 2005 at 12:23 pm
Turcia, Israel, Maroc….
4 virian // Oct 7, 2005 at 1:07 pm
da bine…dar fara imperiul roman nu am fi fost nimic…tot ce inseamna lege sau administratie isi are izvorul in imperiul roman… ne putem opune prin alte metode…cineva a gasit acum doua mii de ani puterea cuvantului…care a infrant legiunile romane… vom gasi o cale de a fi liberi…stati linistiti…
5 Artukov // Oct 7, 2005 at 2:46 pm
UE este o cacialma. Nu creste nivelul de trai cand intra euro, ci dimpotriva, urca toate preturile dar salariile numai cu cateva centime. Bani fac Bancile, FMI, Banca Mondiala, toti camatarii lumii. Se predica egalitatea, fraternitatea, libertatea, acest slogan masonic care in realitate nu a fost aplicat niciodata si nici nu poate fi. Desfiintarea frontierelor si natiunilor, moneda unica, duc la un amestec periculos, la haos si nemultumiri, la rasism. Poate generatiile viitoare, copiii copiilor care se nasc azi si sint spalati pe creier de la gradinita, care nu vor cunoaste altfel de societate decat cea in care traiesc, vor fi de acord cu ceea ce li se ofera. Li se va parea normal ca fiul sa se casatoreasca cu un negru, li se va parea normal sa nu existe frontiere, natiuni. Scoala si lectiile de istorie vor avea grija de asta. Istoria a fost totdeauna falsificata in functie de interesele celor din varful piramidei. UE a fost pritocita demult, de catre societati secrete masonice, asa cum a fost pritocita ce catre aceleasi societati si Noua Ordine Mondiala, si multe alte evenimente importante ale lumii. Si printre aceste societati, sau chiar in fruntea lor sta societatea sionista B’nai B’rith cu sediul in New York. Si Constitutia USA a fost facuta de masoni. Frumos ce spune, dar ce a ajuns azi? USA e deja un stat politienesc.
virian:cineva a gasit acum doua mii de ani puterea cuvantului…care a infrant legiunile romane…
…si ala a fost evreul Saul/Paul/Pavel, mandria crestinilor care nu vad mai mult de lungul nasului sub care tin Biblia. Nici azi nu vor sa vada cine sta in spatele a tot ce se intampla in lume, asteapta sa vina cel viu si vesnic sa faca ordine si sa-i pedepseasca pe necredinciosi.
vom gasi o cale de a fi liberi…
De parca religia l-ar fi eliberat pe om si nu l-ar fi facut sclavul unor dogme pentru a-l putea domina si manipula.
6 negel // Oct 7, 2005 at 4:24 pm
Dupa evreul Saul/Paul/Pavel, decapitat, au urmat pana in zilele noastre alti si alti evrei, mandria crestinilor, evrei care au avut curajul sa faca pasul inainte. Cateva exemple la noi:
Marcel Avramescu, Mihail Vider, Nicu ( Aurelian)Steinhardt, Monica Fermo.
In spatele a tot ce se intampla in lume nu sta nici francmasoneria, nici societatea sionista B’nai B’rith, nici ONU, nici UE, nici NATO, nici Bush, nici Emma Nicholson, nici Al-Qaeda, nici Banca Mondiala, nici FMI etc.etc. Acestea sunt numai instrumente. Cel care le foloseste este Satana, cu legiunile de demoni de care colcaie vazduhul. Se camufleaza atat de bine incat oamenii nici nu mai cred ca exista. Mare maestru in intrigi, excelent matematician, fizician, chimist, specialist in OZN-uri si alte numere de circ, Satana este, ca a spunem asa, pe val. Desi in Biblia ( insuflata de Dumnezeu), pe care tot mai putin crestini o tin sub nas, scrie clar ” Nu numai cu paine va trai omul, ci cu tot cuvantul care iese din gura lui Dumnezeu” (Mt.4,4), Satana a reusit sa-i convinga pe cei care nu cunosc Scripturile de contrariul: “Numai cu paine va trai omul si nu cu tot cuvantul care iese din gura lui Dumnezeu”. Asa se face ca vorbim numai in temeni de PIB, TVA, salariu net, indici bursieri, dobanzi, consum pe cap de locuitor, barili, euro, dolari, lei grei, etc.etc.De unde si un alt avertisment al Dumnezeului-Om, Iisus Hristos : ” Rataciti nestiind Scripturile si nici puterea lui Dumnezeu.” ( Mt.22,29).
Cat despre libertate, evreul Karl Marx ( un cal troian in crestinism) a avut dreptate: ” Libertatea este necesitate inteleasa”. Singurii care au pregustat si pregusta din Libertate, au fost si sunt crestinii care au inteles si inteleg sa se supuna, necesitatii vietii crestine. Cine merge pe alte cai rataceste…
Din pacate se arde gazul, si la propriu si la figurat, si se pierde timpul putin ramas la dispozitie, si care este timp de mantuire.
Parafrazandu-l pe acelasi Karl Marx, si in sensul celor de mai sus, putem spune ca omenirea n-a facut inca saltul din imperiul necesitatii in imperiul Libertatii.
7 virian // Oct 7, 2005 at 5:19 pm
artukov…eu faceam o paralela…ne va elibera altceva…sau altcineva…dar mi se pare ca am fost prea criptic…:)
8 Artukov // Oct 7, 2005 at 6:05 pm
Mda…si Imperiul Libertatii este crestinismul cel adevarat, ortodox.
Cel care le foloseste este Satana, cu legiunile de demoni de care colcaie vazduhul.
Ahaa, deci asta era. Ma gandeam eu, ca daca toata lumea ar fi crestina, n-ar vrea sa traiasca comod, sa aiba bunuri de consum (computer par egzamplu) s-ar hrani spiritual din Scripturi, pe Pamant ar fi pace, iubire si armonie. Cum si musulmanii si budistii spun cam acelasi lucru, hrana spirituala nu imbuibare, sigur toate religiile ar trai in buna pace. Paganii si panteistii, la fel, traiesc fericiti si pasnici in mijlocul naturii.
Se pare ca Satan, si legiunile lui de demoni, e mai puternic si ii face pe oameni sa nu se gandeasca la mantuire ci numai la bani si bogatii materiale.
9 virian // Oct 7, 2005 at 6:53 pm
pt artukov…eu ma refeream la cu totul altceva…(exemplu :downshifting-ul sa reprezinte un raspuns?dar nu sunt 100% de acord)…o noua metoda de a trai…poate un nou mod de a vedea lucrurile…daca as sti…l-as spune…in nici un caz nu am spus ca ne va salva crestinismul,budhismul sau mahomedanismul…din punctul meu de vedere fenomenul religios a murit deja…pentru ca nu mai exista ca institutie decat in urma unor abuzuri in urma apelarii la acel “polliticaly corect”….atat de uzat in ziua de azi…imperiul roman a fost distrus printre altele si de crestinism…si s-au instaurat atotputernicele biserici catolica si ortodoxa…ca un imperiu spiritual peste cele doua parti ale imperiului…vrem sau nu…cam 900 de ani am trait sub aceasta influenta…deci tot sub talpa unui imperiu…eu incerc sa fac paralele si analogii…atat…
10 Robert // Oct 8, 2005 at 12:04 am
Apropo de Scripturi, ia cititi aici:
http://www.timesonline.co.uk/article/0%2C%2C13509-1811332%2C00.html
Au inceput sa se atinga si de Biblie, respingand cartea apocalipsei si revenirea lui Isus!!!
Totul e doar “limbaj simbolic”. Ca si semnul fiarei bineanteles. Deci luati microcipul cu incredere, nu-i decat limbaj simbolic, chiar “episcopii” o spun. Bloody pathetic!!!
11 Artukov // Oct 8, 2005 at 12:11 pm
virian, am inteles ce-ai spus. La un nou mod de a vedea lucrurile m-am referit si eu cand spun cum vor vedea, probabil, generatiile viitoare evenimentele ce vor trai. Insa totdeauna cei care conduc (imperiul) vor avea grija sa “educe” popoarili, fie cu crucea, fie cu informatica. In concluzie, fiecare este liber daca se simte astfel.
12 matusalem // Oct 8, 2005 at 2:04 pm
lumea de fapt, n’a fost niciodata cu “adevarat” crestina, decat intr’o mica minoritate a sa…
stiu ca suna paradoxal, dar asa a fost de’a lungul ultimilor 2 milenii de dominatie de cultura si spirit crestin, si asa este si acum!
multi vorbesc in numele Crestinismului (papa, teoctist, gigi becali, cruciatii, mergand pana la baba habotnica din coltul strazii, etc)…
si se considera crestini…
dar cati dintre ei practica in inima lor Invataturile crestin-Ortodoxe
faptele lor vorbesc inima lor, “crestina”
este un miracol …
o minoritate (incepand cu o mana de Apostoli) s’a impus asupra majoritatii, facand sa dispara religii si credinte pagane stravechi pe tot cuprinsul Europei.
cineva a spus “…dc chiar episcopii lupta impotriva Bisercii, inseamna ca este Dumnezeu …”
asta e “crestinismul” = “Imperiul Libertatii…” de care vorbea Artukov mai sus ?!
dc da, atunci, Artukov, ai o perceptie falsa asupra mersului istoriei si a ceea ce se intampla in general in lume…!
nb:
in romania sunt auto-declarati 86% ortodocsi (si in lume cateva sute de milioane),
dar stiti cati dintre “ortodocsi” isi misca fundurile, Duminica de Duminica, la Biserica ??!!
- 4%!
13 matusalem // Oct 8, 2005 at 9:45 pm
legat de “crestinism” vs. Crestinism, de’a lungul istoriei Europei,
“drojdiat” mai intai de Catolcism, si apoi de Luteranism, Protestanism, Anglicanism, si mai nou de Adventism, si ajungand la forma “benigna” de Iehovism,
exista o intamplare legata de Crestinismul … Ortodox
Mahomed II, unul dintre marii conducatori ai turcilor, dupa ce a cucerit metropola Crestinismului-Ortodox, Constantinopolele,
si a luat in stapanare palatele si superbele sale biserici,
adunandu-si generalii la o mare masa, in cinstea victoriei, la un moment dat, atat el cat si tovarasii lui,
au o viziune, “VAD” profilandu’se pe un zid:
O MANA CU TOATE CELE CINCI DEGETE ALE SALE
tulburat teribil, sultanul n’are somn pana nu afla care este problema …
ceva nu este in regula si tb rezolvat (mai ales ca viziunea reapare)
incearca sa afle mai intai prin proprii vrajitori si ghicitori …
bineinteles ca nu afla.
dar un bucatar grec care’l servea cu credinta, si in care sultanul avea incredere,
ii propune sa “consulte” si un sfant contamporan ortodox …
acesta, chemat, se invoieste ca sa afle, cerandu’i insa sultanului un ragaz 7 zile, timp de post si de rugaciune,
dc Dumnezeu in acest rastimp ii va dezvalui misterul.
dupa 7 zile, sfantul se infatiseaza sultanului, si’i spune ca Dumnezeu,
in pronia Sa, i’a dezvaluit care era ratiunea VIZIUNII MAINII CU CELE CINCEI DEGETE:
“DACA IN CETATEA CONSTANTINOPOLELUI AR FI FOST MACAR CINCI CRESTINI ADEVARATI, ORASUL NU AR FI FOST CUCERIT DE EL”
sultanului Mahomed II, un om de onoare (nu precum “conducatorii” nostri politici, ai timpurilor noastre nevolnice),
ii place raspunsul, si’l gaseste corect
(probabil l’a corelat si cu starile sufletesti traite in timpul chinuitor al asediului cetatii)
il numeste mai-marele peste cei de aceeasi credinta ortodoxa cu el
(si astfel, credinciosii ortodocsi, capata si ei un statut in noul imperiu, in care’si vor “petrece” chinuitor urmatorele 3-4 sute de ani)
MORALA:
“DACA … AR FI FOST MACAR CINCI CRESTINI ADEVARATI …”
si revin la perceptia lui Artukov (si nu numai a lui) asupra “crestinismului”, sau asupra Crestinismului Adevarat …
oare se poate pune semnul egal:
intre “crestinismul” afisat de majoritatea sutelor de milioane de auto-declarati “ortodocsi” (eventual Catolici, Protestanti, etc) si
intre Crestinismul adevarat, reprezentat de o minoritate cu adevarat traitoare si practicanta a Adevarului Crestin-Ortodox
???!!!
14 cristian // Oct 8, 2005 at 10:58 pm
Dragă Artukov, dragă virian, dacă luaţi creştinismul adevărat şi îl evaluaţi la grămadă cu celelalte religii, atunci, să- mi fie cu iertare- este doar o constatare- şi voi sunteţi grămadă. Că nu aveţi habar despre creştinism!
Dacă aţi dori cu adevărat, abia să începeţi să pricepeţi, căutaţi, citiţi măcar despre martiri şi mucenici, începând cu Sfântul arhidiacon Ştefan; şi când vă veţi da seama cum au gândit ei, că au fost nebuni, să- şi dea viaţa pentru Altul, sau pentru o ideologie, atunci veţi începe să ştiţi ceva despre creştinism. Desigur, nebunia lor faţă de lume.
Şi atunci, când nu- i veţi mai amesteca pe cruciaţi, inchizitori, papi, toţi cei 86% ortodocşi declaraţi din România liber- cugetătorului Iliescu, etc. cu Biserica, de -abia atunci să vă mai daţi cu părerea despre Biserica lui Christos. Până atunci,- o minimă decenţă din partea voastră, dacă nu din respect pentru cei care ne nevoim a face parte din această Biserică, măcar din respect pentru voi înşivă.
15 negel // Oct 10, 2005 at 3:49 pm
Pentru Artukov: Masura puterii Satanei ( cu ale sale legiuni) sta in masura in care omul colaboreaza cu Satana, constient ( unii se declara expres adeptii acestuia) sau inconstient. Obiectivul strategic al Satanei nu este neaparat de a-i face pe oameni sa se gandeasaca numai la bani si bogatii materiale, ci de a-i atrage spre surogate spirituale, amestecand inteligent, minciuna cu firimituri de adevar, cu filozofii omenesti seducatoare. Dintr-o inclinatie materiala te poti trezi lesne printr-un soc ( un cutremur, un incendiu, o inundatie , un faliment etc.) dar dintr-o erezie foarte rar.
Satana nu-i atzatza pe buddisti, pe musulmani,pe taoisti, pe hindusi, pe sintoisti,pe animisti etc. impotriva crestinilor ,ci pe crestini impotriva crestinismului, dupa cum cu mahnire se poate constata si din comentariile pe site-ul Altermedia. Cramponarea in persiflare, ironie, bascalie etc. fara cel mai mic gest de bunavointa, de curiozitate de a cerceta ce vrea sa spuna, ce cere religia in care ne-am nascut ( crestin otodoxa) nu este de bun augur. Crestinul trebuie sa stie ca ignoranta in ale credintei sale nu este o circumstanta atenuanta iar ingnorarea cu buna stiinta este o circumstanta agravanta, nu in fata unei instante omenesti ci in fata unei instante transcedentale. Daca ar fi numai o moarte ( din pacate asa se crede sau, si mai rau, ca ne-am reincarna) ar fi simplu. Dar mai exista o moarte, a doua, care nu mai este un moment, o trecere ci o stare constienta, dureroasa, o moarte vie ( de data asta nu este un oximoron) eterna. Dupa a doua moarte, mortul viu ( parca ar fi un thriller) ramane cu aseitatea rea, cum spune Pavel Florenski: cu foamea si setea de bani, de sex, de putere, de mancare, de bautura, de lux, de zeflemea, de batjocura, ect.etc.etc. niciodata satisfacute. Acesta este iadul, viermele cel neadormit. Pentru crestinii ortodocsi care temporar ( sper din toata inima) sunt atei, libercugetari, ecumenisti etc. si de aceea au retineri sa asiste la Cina cea de Taina/Pastele dumincal adica la Sf.Liturghie, le-as recomanda sa cerceteze experientele crestine ale iadului ( vezi Vietile Sfantilor, Patericul etc.).
Leave a Comment