AlterMedia România (fondată 2002)
AlterMedia România (fondată 2002): "Cei care au privilegiul de a şti, au datoria de a acţiona" (A. Einstein)


Ab chao ordo? „Decalogul” Noii Ordini Mondiale

November 6th, 2009 · Comentati (20 Comentarii)

Trimite prin email Print This Post

 de Mihai-Silviu Chirilă (http://mihaisilviuchirila.blogspot.com/)

 Noua Ordine Mondială se instalează pe zi ce trece fără ca opoziția față de ea să îi deranjeze pe „ideologii” acesteia. De altfel, populația planetei pare a-și fi pierdut complet orice capacitate de reacție și orice simț al autoconservării. Îndoctrinarea, manipularea nemiloasă, crearea unei „gândiri” „politic corecte” par a-și fi atins ținta: omul contemporan nu mai este deloc interesat de ceea ce i se întâmplă, atât timp cât i se oferă iluzia că e liber, că e important, că e democrat.

Pentru că țara noastră a fost și ea lovită de curând de unul dintre numeroasele atacuri teroriste cu arme biologice numite „gripe” (porcine, cabaline, bovine, ovine, aviare etc.), vă propun să vedeți o „operă de artă” din America, numită „American Stonehenge”, amplasată în Elbert County Georgia, USA, care vă va pune pe gânduri, dacă nu cumva vă va da și unele răspunsuri la anumite întrebări. American Stonehenge este un ansamblu sculptat în piatră care cuprinde un mesaj în 8 limbi moderne: engleză, spaniolă, swahili, hindu, ebraică, arabă, chineză veche și rusa.

Iată ce scrie în aceste „table ale legii” Noii Ordini Mondiale, care par a prefața noua religie a lumii: New Age.  

Avertisment: Conținutul este șocant!

americas stonehedge
MENȚINEȚI POPULAȚIA LA SUB 500.000.000 DE LOCUITORI, ÎN CONTINUU ECHILIBRU CU NATURA.

CONTROLAȚI REPRODUCEREA CU ÎNȚELEPCIUNE, ÎMBUNĂTĂȚIND CONDIȚIA FIZICĂ ȘI DIVERSITATEA.


UNIȚI OMENIREA PRINTR-O NOUĂ LIMBĂ VIE.

STĂPÂNIȚI PASIUNEA-CREDINȚA-TRADIȚIA ȘI TOATE LUCRURILE CU RAȚIUNE CALCULATĂ.

PROTEJAȚI POPOARELE ȘI NAȚIUNILE CU LEGI CORECTE ȘI TRIBUNALE IMPARȚIALE.

LĂSAȚI TOATE NAȚIUNILE SĂ SE CONDUCĂ ÎN INTERIOR REZOLVÂND DISPUTELE EXTERNE ÎNTR-UN TRIBUNAL MONDIAL.

ELIMINAȚI LEGILE INUTILE ȘI BIROCRAȚII INUTILI.

PĂSTRAȚI ECHILIBRUL ÎNTRE DREPTURILE PERSONALE ȘI DATORIILE SOCIALE.

PREȚUIȚI ADEVĂRUL-FRUMOSUL-DRAGOSTEA CĂUTÂND ARMONIA CU INFINITUL.

NU FIȚI O PACOSTE PENTRU PĂMÂNT LĂSAȚI ȘI NATURA SĂ TRĂIASCĂ.

LĂSAȚI ȘI NATURA SĂ TRĂIASCĂ
Dacă ne uităm mai bine, „opera de arta” este chiar un „decalog” care repetă ultima „poruncă”.

Mi-aș permite pentru moment să fiu un tip needucat, fără aplecare spre artă, fără rafinamente culturale, fără a înțelege concepte precum „performance”, „artă militantă” etc. Mă aflu în fața acestei pietre și încep să citesc:

 „Porunca” 1: „Reduceți populația la un număr de sub 500 de milioane de oameni”. Nu sunt rafinat, dar totuși l-am citit pe Malthus, ăla din Clubul de la Roma, care spune că drama acestei lumi este că e suprapopulată și că o reducere a populației este absolut obligatorie. Citesc în „prima poruncă” faptul că aceasta trebuie redusă cu… 6 miliarde de oameni. 6 miliarde de oameni trebuie să moară! Dumnezeule! Dar cum? Și astfel ajung la…
„Porunca” 2: „Controlați reproducerea”! Așa deci! Controlați reproducerea cu înțelepciune. Bine, dar asta înseamnă eugenie! Nu? Cum să controlezi reproducerea „cu înțelepciune” până la a asasina 6 miliarde de oameni și 120 de popoare (să nu uităm că sunt doar 8 limbi în care sunt scrise aceste pietre, iar chineza e cea veche, antică, celelalte nu au nevoie de placă, pentru ca nu vor mai exista).

„Porunca” 3: „Uniți lumea printr-o nouă limbă”. O limbă nouă? Să fie oare Newspeak? (care deja începe să devină o limbă veche). Ce se întâmplă cu celelalte limbi? Chiar și cu celelalte șapte limbi în care e scris „mesajul”. De ce s-a scris în 8 limbi? Doar ca să înțeleagă celelalte șapte că trebuie să dispară?

„Porunca” 4: „Stăpâniți pasiunea-credința-tradiția și toate lucrurile cu rațiunea”. Aceasta e, de fapt, o indicație prețioasă a felului în care va arăta „omul stonehengist”, fără sentimente, fără să creadă în nimic, fără să aibă o rădăcină tradițională. Vi se pare cunoscut?

De aici încolo urmează o gargară care „umanizează” textul: protejarea „tuturor” popoarelor (toate popoarele fiind 8, repet), guvern mondial, datorii sociale și, foarte interesant… prețuirea adevărului-frumosului-dragostei și legătura cu infinitul. Asta deși mai sus se spune că pasiunea, credința și tradiția trebuie stăpânite de rațiune! Dacă e stăpânită de rațiune, cum mai poate fi prețuită dragostea? Să spunem (să spună alții, pentru că nu există o tablă în română, așa că noi nu mai avem ce să spunem: viitorul ne e asigurat): „azi decid să mă îndrăgostesc și voi sta îndrăgostit 6 luni”? Se poate așa? Și dacă dispare credința, cum mai suntem în armonie cu infinitul?

„Lăsați natura să trăiască” e repetat de două ori. Așadar, asasinezi cu sânge rece 6 miliarde de oameni și apoi te dedici protejării naturii? Dar consultarea unui doctor psihiatru nu au putut trece în „decalogul” ăsta?

 Toate cele de mai sus le-aș zice eu dacă aș fi un tip needucat și fără nici o sensibilitate artistică. Mărturisesc că și dacă aș fi educat, nu aș putea să înțeleg ce fel de artă este aceasta în care se vorbește despre asasinarea a 6 miliarde de oameni (e echivalent cu a pune o placă în plin Ierusalim cu pasaje din Mein Kampf). Și la urma urmei, de unde știu eu că e un efort artistic și nu o platformă-manifest a unor demenți care consideră acest „decalog” ca fiind căzut din cer? (Acești „nebuni care ne conduc” există și au asemenea idei). Chiar așa, de unde știu eu că peste 100 de ani, când tinerii noștri nu vor mai ști nici măcar că au o mamă și un tată (pentru că se vor scoate din acte mențiunile referitoare la paternitate), nu se va spune că „în 1980, Infinitul a trimis un mesaj, un decalog care se află în Georgia. Să îl urmăm cu sfințenie, pentru că e de la Infinit!”?

Vrem să o luăm ca pe o operă de artă? O facem pe riscul nostru. Eu o iau ca pe o insultă la adresa calității mele de OM. Artă sau nu, trebuie sa existe o limită a inspirației creatoare. În plus, cine își închipuie că fiind cât mai bizar și mai dement va „șoca” simțul artistic al privitorului se înșală amarnic.

De ce e o insultă?

Pentru că la începutul creației, Dumnezeu spune „Creșteți și vă înmulțiți și umpleți pământul și îl stăpâniți” (Facerea 1,28). Cum zice? „Vă înmulțiți și umpleți pământul.” Dacă Făcătorul a spus „umpleți pământul”, cum își permite Malthus să spună că e suprapopulată planeta? Cum își permite această piatră obraznică, fie ea și artistică, să sugereze și numărul peste care nici porunca lui Dumnezeu nu se mai aplică? Dumnezeu nu a spus: „Controlați-vă genetic cu înțelepciune reproducerea, împărțiți-vă în bogați și săraci, beliți-i pe săraci, distrugeți planeta cu egoismul vostru nemăsurat și apoi fiți în armonie cu Infinitul”. Cum pot americanii, atât de traditionaliști si, unii dintre ei, atât de practicanți ai religiei creștine să accepte asemenea forme de demonism pe teritoriul țării lor?

În aceeași Biblie, Dumnezeu S-a recomandat lumii ca „Eu sunt Domnul Dumnezeul tău” (Ieșirea 20,2), nu ca „Eu sunt Infinitul”. Apoi zice: „Să nu ai alți dumnezei în afară de Mine” (Ieșire 20,3) și mai încolo „să iubești pe Domnul Dumnezeul tău” (Deuteronomul 6,5; Luca 10) nu „să fii în armonie cu Infinitul”. Pentru mine expresia „a fi în armonie cu infinitul” este la fel de nesemnificativă ca și „a fi în armonie cu inexistentul”.

Putem privi această monstruozitate ca pe operă unui artist „orwellian” care „trage un semnal de alarmă”, dar și ca pe o sabie a lui Damocles care lucește din ce în ce mai strălucitor deasupra capetelor noastre. Să nu uităm că în America au mai fost descoperite și alte „pietre căzute din cer”. Așa că mare atenție la mesajele din partea „Infinitului”!

Putem desigur să acceptăm și una dintre explicațiile oficiale care spun că aceste pietre sunt sfaturi postapocaliptice, adică sunt sfaturi adresate unor supraviețuitori ai unui dezastru planetar (după cum ni se spune în lucrarea The Georgia Guidestones Guidebooks; cf. http://www.wired.com/science/discoveries/magazine/17-05/ff_guidestones) despre cum să își reconstruiască civilizația. Cel puțin din această explicație aflăm cum se va face reducerea populației de la 6 miliarde la 500 de milioane: catastrofă planetară. Ciudat e însă că se știe exact cine va scăpa de această catastrofă planetară – cele opt națiuni în limbile cărora sunt scrise tablele (poate mai puțin chinezii antici). Doar e o operă „vizionară”, nu?

Menhirele de genul Stonehenge sunt cimitire uriașe. Acest menhir american pare a fi un cimitir al întregii umanități, pare o piatră funerară sinistră a lumii așa cum o cunoaștem.

Menhirele sunt făcute pentru a rezista în timp și pentru a ajunge loc de pelerinaj. Imaginați-vă peste sute de ani, urmași ai celor 500 de milioane rămași în viață, născuți după serioase experimente eugenice, cu pasiunea/credința/tradiția strunite sever de rațiune, vorbind o limbă nouă și vie și venind în pelerinaj la acest monument pentru a intra în armonie cu „Infinitul”. Chiar și ca efort de imaginație este o blasfemie față de tot ce înseamnă viață pe pământ.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (14 votes, average: 4.29 out of 5)
Loading ... Loading ...
Share/Bookmark



Tags: Noua Ordine Mondiala

20 responses so far ↓

  • 1 clement // Nov 7, 2009 at 12:59 am

    Sunt foarte curios care este numele autorului”capodoperei”.
    Cine calatoreste in fictiunea statala care se numeste Belgia si care s-a impus ca buric al Europei tocmai pentru ca a aceptat sa faca parte din experimentul-pilot al viitoarei confederatii europene, va constata ca nu-i rascruce de drum in care sa nu se ridice o ingramadire de pitroaie ce repugna privitorului si jigneste bunul simt estetic al unui om normal. In urma cu doua decenii ma intrebam razand a paguba , cine comite ororile cu pricina si cam cat o fi platit “artistul”.
    Am aflat ca artistul e de regula evreu si “operele” fac referire la mistica evreiasca.
    Stim ca pe mormintele evreiesti nu se pun flori, ci pietre si ca semnificatia este cea a dainuirii poporului lui Iuda precum stancile, precum”praful si pulberea”.. si cum masoneria este stapana in capitala Europei, ma gandesc ca este o oarece legatura intre fortele oculte ce cred ca au luat in stapanire Pamantul, cele 11 porunci inscrise in piatra si gramezile de bolovani fara viata ce au inceput sa impanzeasca chiar si Romania.

  • 2 miriam // Nov 7, 2009 at 12:16 pm

    In horoscopul popular romanesc vechi(numit “gromolnic”) se spune ca “rasa galbena va stapini pamintul”. Este greu de aflat de unde vine “profetia” respectiva, dar ea a fost preluata in aceste carti inca din sec. 17.

    Despre inspiratia artistica Nichifor Crainic spunea ca ea decurge doar de inspiratie divina, intelegind prin asta inspiratia care creeaza capodopere a caror valoare este umanim recunoscuta.
    Despre lucrarile artistice care nu decurg din inspiratia de natura divina teologul ortodox spunea ca sint …. neinspirate.

  • 3 Dan // Nov 7, 2009 at 3:31 pm

    Se cam exagereaza in articolul acesta… In primul rand pasiunea, credinta, traditia trebuie stapanite (atentie, nu distruse) de ratiune altfel devin fanatism si-l duc pe om la neimplinire. Asta o zice si Sf. Antonie cel mare in Filocalie vol.1. Acolo defineste el omul rational chiar la inceput.
    Dragostea trebuie stapanita de ratiune altfel ajungi sa te indragostesti de o tarfa – in cazul fetelor de un curvar – care profita de tine si iti distruge viata. Desi eu personal nu cred in dragoste oarba (consider ca un om va iubi pe cineva asemenea lui: un fecior va iubi o fecioara fara sa se uite la tarfe, pe cand un curvar va fi atras de tarfe), dar daca tot sa zicem ca se intampla, calculezi rational daca sa-ti suprimi acest nou sentiment daunator (de fapt aceasta patima) canalizandu-l rational spre altceva (studiu stiintific, lucru fizic sau intelectual, sau o activitate utila, pana si rugaciune pt. omul religios). Este ceva logic si normal, de bun simt: nu te indragostesti de orice tarfa ce-ti iese in cale, ci afli mai intai mai multe despre ea, despre ce fel de femeie este. Daca-i usuratica eviti contactul cu ea ca sa nu te distraga de la activitati mult mai benefice – sau iti pierzi ca prostul ani intregi din viata cu ea pana ce constati in sfarsit ce curva a fost si ca nu a meritat efortul, dar atunci sa nu te vaicaresti caci tu insuti esti vinovat (desi in acest ultim caz nu ajungi la ani de zile pierduti caci curvele nu-s loiale si te vor parasi oricum destul de repede dupa ce iti fura banii, se satura de sex, sau isi implinesc pofta pt. care te-au luat).

    Referitor la populatia planetei ea chiar trebuie controlata si redusa. Desi asta ar trebui sa se petreaca la mod individual prin educatie nu impus de stat fortat. E aberant ca o persoana sa dea nastere la peste 40 de copii din 5 neveste (cazul unor musulmani cunoscuti), copii de care uita si carora le-a dat nastere sa beneficieze in cele mai multe cazuri de alocatia lor, s.a.m.d. Daca unii imbecili nu se pot abtine de la aceasta imperechere dobitoceasca sa fie atunci castrati. Daca nu ai posibilitatea sa intretii un copil, nu il nasti, scurt pe doi. Nimeni nu-ti zice sa-l cresti in puf, dar daca nu ai conditii minime (putin adapost, hrana, imbracaminte, caldura, etc) nu mai aduce pe lume un nefericit care sa trebuiasca sa fie suportat de societate, din moment ce tu nu-l poti sustine.
    Oricum o educatie pt. abstinenta si un sex normal – nu aberant si scapat de sub control – ar stopa atat cazurile avorturilor cat si al nasterilor nedorite. Trebuie sa intelegeti ca familia cu 10-20 de copii nu e un moft al taranilor nostri si al stramosilor, el decurgea din necesitatea vietii taranesti. Cine traieste la tara intelege ca sa te autointretii acolo singur e greu, de aia oamenii faceau atatia copii, care-i ajutau la gospodarie (unii cu vitele, altii la fan, altii la cartofi, etc). Desigur, taranii nu faceau copii asa calculat sadic “vezi ca pe Gica il nastem sa-l trimitem in camp, etc”, ceea ce vreau sa zic e ca atuncia exista un echilibru intre viata de tara si natalitate mare. Acum acest echilibru a fost distrus de noul mod de viata urban, pt. care o demografie prea mare nu inseamna mai multa forta de munca, ci dimpotriva, mai multi someri, mai multi saraci. Deci in conditiile actuale chiar nu ar avea ce cauta mai mult de 2-3 copii pe cap de familie, fara suparare. Voi chiar nu vedeti cati bugetari avem care freaca menta, si nu ma refer musai la parlamentari, vedeti si politai si altii, chiar profesori repetenti si incapabili (ce nu au o minima nota de 8 la titularizare), functionari publici in administratiile locale ce nu-si justifica numarul, etc? Nu vedeti cati someri sunt nu doar la noi in tara ci peste tot? O demografie sporita va adanci aceasta problema. Masura luata e conceputa de mai marii lumii a fi una fortata ca in China datorita lipsei cooperarii populatiei inconstiente. Normal ca va e mai usor sa sugerati ca “bogatii sa nu mai fie asa bogati renuntand la o parte din bogatia lor pt. semeni” (asta e o doctrina comunista ce n-are a face cu omul civilizat) din moment ce voi nu aveti bani, cu alte cuvinte tot altul sa dea. Dar eu, chiar daca nu-s bogat, sunt impotriva acestui primitivism comunist. De ce ar trebui ca un om bogat ajuns in top prin multa stradanie – caci nu e asa usor sa ajungi bogat, chiar nici macar pe “pile” daca nu esti cat de cat istet in general – sa renunte la pozitia sa pt. niste puturosi si prosti ce nu vor sa faca ceva sau nu au capacitatea mintala pt. asta? De ce Bill Gates, care a inceput cu 1 milion $ Microsoft, aducandu-l in prezent la zeci de miliarde de dolari, ar renunta la munca sa de-o viata pt. niste oameni de nimic ce nu au putut pune mana pe un lucru profitabil si face asemenea lui?
    Deci ca sa concluzionez, aceasta solutie cu 500 milioane de oameni nu e deloc “diabolica”, a, ca masacrarea a 6 miliarde e draceasca si cum se vor alege supravietuitorii, e alta mancare de peste, creata tot de cei care ignora suprapopularea incurajandu-o chiar. Si cu egoismul exacerbat e la mintea cocosului ca un miliardar in euro de talia lui Gates va avea nevoi mai rafinate si mult mai costisitoare ca un taran care saracul n-are prea mare nevoie de bani ca si-asa se intretine din autoproductie. Propunerea voastra care-ar fi, o societate comunista in care bogatii sa fie beliti de dragul “saracilor” (cu duhul poate)? Concret. Deci masura depopularii fortate dupa model chinez (o familie un copil – desi cred ca noi ne permitem o familie 2 copii iar vestul mai dezvoltat economic 3 copii) nu mi se pare asa draconica in contextul in care unii chiar nu inteleg ca nu se mai poate asa sa crestem numeric la infinit. Nu vedeti ca nici spatiu de a cladi nu mai exista, pt. blocuri si case pt. noi familii, decat daca e distrusa natura, defrisate paduri, etc?

    La armonia cu infinitul autorul stonehenge se refera la un echilibru intre viata care duci si mediul inconjurator, adica viata ta sa nu dauneze mediului cum o face acum: specii de animale disparute de mult si altele pe cale de disparitie, paduri defrisate masiv, resurse petroliere, de gaz, etc. exploatate irational (adica mult peste masura si peste un necesar decent), etc. Si voi vorbiti de egoism? Pai haideti nu mai fiti voi intai de toate asa egoisti, nu mai fiti niste paraziti buni doar sa consumati, si atunci veti crea voi insiva o alternativa. Cum insa stoparea egoismului personal e nedemocratic (daca incepi sa limitezi consumul de benzina la masini printr-o lege, iti sar soferii in cap, daca reduci consumul bugetar cu un invatamant mai prost ca pe vremea lui Ceausescu, iti sar profesorii in cap, cu alte cuvinte nu poti face nimic sa reduci consumul ca iti sare cineva in cap, ei ar vrea doar ca cei bogati sa sufere si sa renunte la ce au, in favoarea sarantocilor, dar daca e sa dea ei insisi ceva, nimica), aceasta gaura neagra a planetei nu va putea fi rezolvata vreodata cu consensul unanim. Deci elitele (putin cam nebune, e drept) iau initiativa in maini si ajuta ei la realizarea unei lumi noi mai bune si mai echilibrate (ah ca sfarseste in dictatura e trist dar cat timp e facuta cu cap s-ar putea ajunge la o solutie mai buna ca varianta lumii de acum).

    Limba vie deja exista: engleza. E deasemenea necesara pt. ca trebuie sa ne intelege intre noi pana la urma, si pt. asta tb. sa folosim o limba comuna. Engleza e limba cu ce mai mare circulatie si relativ cea mai usor de asimilat. Ar fi absurd sa fim nevoiti a invata chineza, ebraica, etc. sau si mai rau, sa adoptam o fata ipocrita “Nu avem nevoie de limbi straine”. Iar daca tot lumea cu sau fara vrerea sa va fi inglobata intr-o structura suprastatala planetara, o limba unica vie este necesara. Desigur procesul tb. sa se desfasoare firesc peste mai multe generatii, si abia dupa ce structura suprastatala se va realiza (asta nu depinde de noi, la naiba, nici ce se voteaza in Parlamentul Roman nu depinde de noi sau ce decrete mai da presedintele, cu atat mai putin NWO).

    Celelalte masuri administrative mi se par normale si de bun simt… nu inteleg ce atata agitatie pe ele. De fapt aceleasi principii stau la baza UE, impartialitatea dintre state cand sunt judecate, drepturi egale, drepturile personale sa fie in armonie cu cele sociale (adica sa nu fie permis oricarui bou sa se balige in public ignorand datoria sociala, etc).

    Afara de punctul cu reducerea populatiei la 500 milioane oameni care nu se specifica in ce mod se va realiza (educatie sexuala, descurajarea statala a demografiei peste o anumita limita stiintific calculata sau masacrare propriu-zisa – cam greu tinand cont ca Ceausescu s-a lovit de refuzul armatei cand a vrut aceasta, si ma-ndoiesc ca armata ar asculta asa orbeste de elite oricat de bogate si sus puse ar fi ele), celelalte puncte mi se par destul de clare si de bun simt.
    Nu iti interzice sa fii crestin daca vrei, caci “armonia cu infinitul” se refera de fapt la a duce o viata echilibrata si rationala fara sa consumi mai mult decat produci. Nici crestinismul nu te-nvata sa traiesti din mila celuilalt sau sa cheltui mai mult decat poti tu produce. O viata care sa nu dauneze mediului inconjurator.

    Despre poruncile lui Dumnezeu… eu nu cred ca a zis “Mergi si impreuneaza-te cu toate femeile cum a facut Solomon” si nici ca porunca Lui se aplica la fel de intens si acum. Atuncia incestul era permis, asa s-au inmultit oamenii, Cain s-a reprodus cu surorile sale, iarasi poligamia nu era pedepsita, etc. Abia Crestinismul vine cu o lege mai severa interzicand incestul, poligamia, etc. si promovand casatoria intre un barbat si o femeie, cu interzicerea expresa a divortului. Deci acesta e un alt punct de privire asemenea indemnului biblic, caci Dumnezeu n-a zis “Reproduceti-va ca dobitoacele”, el a dat legea unor oameni rationali, deci se intelege de la sine ca nu mai trebuia sa le explice cum sa indeplineasca porunca, sau sa-si piarda timpul alcatuind un tabel cu numarul de oameni care e maxim permis sa fie conceputi. Ca oamenii au derapat apoi si au ajuns unii masini de reproducere doar… total alta poveste.

    Oricum textul Stonehenge-ului American nu e tratat deloc corect de nici un om religios in general, dar nici macar de unul secular, si asta pt. indemnul “Nu fiti o pacoste pt. Pamant”. Omul e egoist prin sine, el se fereste sa dea ceva, chiar si cand “datul” nu implica renuntare in favoarea altuia, ci cumpatare si echilibrare spre un mod de viata autosustinut. Asa e si cazul bugetarilor care se sclifosesc nevoie mare ca nu vor sa fie pusi pe liber (desi in sectorul privat s-au inregistrat atatea falimente si peste 1 milion de someri), si a sindicatelor, grevistilor ce se bat pt. “drepturile lor”, etc. Ce e asa de greu de inteles ca in acest mod nu se poate merge la infinit, ca nu putem merge la nesfarsit pe o datorie externa imensa fara sa producem nimic? Se ajunge odata si-odata la o infundatura iar daca noi nu acceptam de-acum sa strangem de bunavoie cureaua, sa fim cumpatati, sa postim daca vreti un termen religios, ci mergem pana la limita care ne-o permite sistemul cu cheltuielile, vor fi nevoiti mai marii lumii sa ia decizia in locul nostru si ma tem ca nu ne va conveni ce vor decide. Atunci degeaba vom protesta cat om vrea ca armata nu va mai fi cu noi si da, atunci sa vezi macel.

  • 4 mschirila // Nov 7, 2009 at 9:52 pm

    Ok, Dan. Reducem populatia. Cu cine incepem?
    Sau o reducem „controlat”… Care e diferenta?

    Interpretarea pe care o dai tu poruncilor divine este extrem de volatila, pentru ca „introduci ganduri in mintea lui Dumnezeu”. Sa nu uiti ca fiecare copil care se naste este o binecuvantare a lui Dumnezeu, ceea ce sugereaza dupa logica ta ca Dumnezeu e si El vinovat pentru suprapopularea planetei, indiferent de felul in care s-a nascut un copil. Ceea ce e absurd, pentru ca 1. Dumnezeu este inerant; 2. nu exista o suprapopulare a planetei decat prin perspectiva sartriana, nu in realitate. Problema nu e suprapopularea lumii, ci lacomia nemasurata a celor din clasele parazitare ale societatii planetare (stiai de exemplu ca Romania poate hrani 80 de milioane de oameni. Deci despre ce suprapopulare vorbim??)

    Strunirea pasiunilor se face prin exercitiu spiritual, nu prin legi ale statului. Eu asa credeam ca functioneaza si ca asa spune si Sfantul Antonei cel Mare. Nu e necesar sa intervina Uniunea Europeana pentru a le controla, nu crezi? Tie ti-ar placea sa ti se spuna prin lege ce femeie sa iubesti, in ce Dumnezeu sa crezi?

    Acelasi lucru e valabil si despre armonia cu natura. Armonia cu natura e ceva natural sau ce tine de educatie, nu trebuie sa fie legiferata de stat.

    Limba despre care vorbeste stonehenge-ul nu este engleza, ci Newspeak. Chiar daca ar fi engleza, ti se pare firesc ca toate popoarele sa fie obligate prin lege sa vorbeasca aceasta limba?

  • 5 miriam // Nov 7, 2009 at 10:07 pm

    @Dan,

    Citeste cu mai mult mai multa atentie “Filocalia(sfintelor nevointe ale desavirsirii)”, asa cum este de fapt titlul complet al colectiei, tradusa la noi de unul dintre cei mai mari teologi crestini ai sec. 20, pr. Dumitru Staniloae.

    Ai sa iti lamuresti desavirsit nenumaratele tale nelamuriri(asa cum rezulta din ceea ce spui mai sus) despre credinta si dragoste, despre ratiune si intilnirea persoanei “de la Dumnezeu lasata”, cu care ne unim vietile la un moment dat, despre nasterea pruncilor daruiti de Dumnezeu, despre faptul ca Dumnezeu tine sub control dezvoltarea demografica a omenirii si daca am ajuns la aproape 7 miliarde stie El de ce se intimpla asta si tot El ne va pune la dispozitie resursele sa supravietuim.

    Omul este creatia Lui si nu are dreptul sa se autodistruga.
    “500 de milioane de oameni” este chiar o idee draceasca si doar draceasca.

  • 6 gabriela // Nov 8, 2009 at 12:04 pm

    Dragă Dan, aşa cum tu esti liber la a-ţi spune părerea, îmi asum faptul de a-ţi atrage atenţia că din punctul meu de vedere eşti paralel cu viaţa, habar nu ai cum este iubirea, iar pentru mine este foarte clar că faci parte din categoria celor care gândesc că iubesc, dar nu simt nimic, nu iubesc realmente. Când poţi să argumentezi de ce iubeşti, aia nu-i iubire! Iubirea nu poate fi raţională, aşa cum nici viaţa nu-i raţională. Viaţa şi iubirea nu pot fi logice, deci nici raţionale. Prin urmare nu ai dreptul să judeci populaţia al cărei număr este “în exces”, dupa cum ai susţinut că eşti de acord, şi nici dacă reducerea numărului ei la cinci sute de milioane de oameni este o idee excelentă. Cum ar fi dacă s-ar decide la nivel mondial să se înceapă cu tine? Iar dacă nu-ţi convine ideea, pune-te în pielea celor care ar fi avizaţi!
    Cât despre celelalte păreri ale tale privind educaţia, de exemplu, dacă priveşti în jurul tău cu atenţie vei constata că a crescut îngrozitor de mult numărul agramaţilor, iar studenţii sunt fabricaţi pe bandă şi dau dovadă doar de incompetenţă, de fapt educaţia este la pământ, nu se promovează valorile, iar respectul se manifestă în funcţie de contul din bancă. Dacă nu prezinţi interes din punctul ăsta de vedere nu ţi se acordă atenţie.
    Referitor la funcţionarii publici îţi pot spune cum este din interiorul sistemului, banuiesc că nu deţii toate informaţiile din moment ce faci niste afirmaţii neveridice: functionarii publici sunt oamenii care se expun unor condiţii, pe care cel puţin tu cu greu le-ai accepta, daca le-ai accepta vreodata (contact cu oamneni care trăiesc la limita promiscuităţii-traficanţi de droguri, de oameni, de organe, foşti puşcăriaşi etc, expunerea la pericole de tot felul, pînă la a-ţi pune propria viaţă în pericol), şi câştigă un un salariu net de 700 lei. Ceea ce vreau să-ţi spun este că nu toţi sunt aşa cum afirmi tu, ci cei mai mulţi sunt cei care trăiesc la limita subzistenţei şi fac o muncă pe care majoritatea n-ar face-o! Însă este necesar să facă cineva şi munca asta, nu? Şi nu veni sa-mi spui ca daca nu-mi convine sa schimb serviciul, pentru ca am multe argumente şi nu sunt datoare să dau explicaţii. Daca toti am veni aici doar să facem bani… ar fi dezastru!
    Cât despre cei îmbogăţiţi pe propriul merit, sunt extrem de puţini aceia, majoritatea, gen Vanghelie, Becali, TOŢI politcienii etc, s-au îmbogăţit pe spatele nostru, al celor mulţi!

  • 7 Cristian // Nov 8, 2009 at 12:12 pm

    Cred ca Dan are o interpretare de bun simt a articolului. Poate ca 500 de milioane pentru intreaga planeta e putin exagerat, dar chiar cred ca 6 miliarde e deja cam mult.
    Spuneti ca Romania poate hrani 80 de milioane. Unde si cum sa traiasca oamenii astai? Deja la 20 de milioane si abia se mai gasesc locuinte si spatii de construit. Si nu prea inteleg care sunt “clasele parazitare” ale societatii. Daca sugerezi sa fie confiscate averile marilor bogatasi, atunci dai in comunism.
    Nu credeti ca e de preferat o populatie mai redusa care sa aiba un standard de viata inalt?

  • 8 CYRUS THE ANTIVIRUS // Nov 8, 2009 at 4:54 pm

    S-ar putea spune celor care susţin teoriile eugenice,pe care naziştii au încercat din răsputeri să le aplice la scara imperiului lor, că ar fi bine să înceapă euthanasierea (sau execuţia de orice fel) TOCMAI CU SUSŢINĂTORII UNEI ASTFEL DE IDEI ! ! !Aşa că staţi frumuşel în banca voastră, că Cel care a făcut toate fiinţele de pe Pământ, e mult mai responsabil decât Demenţele Voastre !

  • 9 gabriela // Nov 8, 2009 at 10:31 pm

    Perfect de acord cu Cyrus the antivirus, subscriu!

  • 10 arbore // Nov 8, 2009 at 10:43 pm

    @Cristian
    Iti spun eu care sunt clasele parazitare al societatii: clasa parlamentarilor, clasa guvernantilor, clasa partidelor politice. Astept sa ma contrazici.

  • 11 Dan // Nov 8, 2009 at 11:15 pm

    Arbore, spre marea ta surprindere acele clase de care vorbesti nu au cheltuit la un loc cat a facut-o administratia prezidentiala a marinelului piratiel.
    Daca e sa lasam la o parte ipocrizia de ce nu mai punem la clase parazitare (care nu produc nimic ci doar consuma banul public) preotii, calugarii, magistratii, politaii (astia-s inutili de-a dreptul, cand ai nevoie de ei, chiar daca-s acolo, stau s-o incasezi de la toti golanii apoi ii amendeaza politicos ca deh, sa nu se bage inainte si sa pateasca ceva), o parte din profesori (si inca o parte mare mai ales din sectorul universitar), prostituatele, Casinourile, chiar si Loteria Nationala tot parazitara este, ca si alte “servicii” si divertisment total inutile si care exploateaza doar prostia umana (si excentrismul bogatilor). Probabil or mai fi, dar nu uita accentul pe preoti si calugari, care nu produc nimic. Daca ma uit la cei 8000 lei salariul lunar al Patriarhului, deh asemenea “vot al saraciei” as depune si eu. Nu mai vorbesc de 30.000 pe luna cat obtine rectorul la o Universitate de stat, un fost profesor de-al tatalui meu pe vremea lui Ceausescu (e destept foc rectorul, nimic de reprosat, dar cam mult pe luna, nu crezi? a ajuns cazul la un moment dat si pe ecranele Antena 3 dar nu cred ca a fost tras la raspundere sau i-a fost diminuat imensul salar).
    O si ca fapt divers nu mai generaliza, ca e nevoie de parlamentari care sa-si faca datoria si te asigur ca 10% cel putin si-o fac cu brio, ca daca nu si-ar fi facut-o in mod sigur ai fi dus-o mult mai rau. Pe cand preotii, calugarii, unii profesori (cei ce predau materii inutile necerute pe piata muncii) nu pot scapa de atributul de parazit caci traiesc din mila altora fara a produce ceva cerut pe piata muncii, sau ceva de care sa te poti folosi concret, etc. Ba iti mai si cer bani cu duiumul cu diverse ocazii.

  • 12 Cristian // Nov 9, 2009 at 12:11 am

    Arbore, intr-un fel ai dreptate, dar ce propui in locul lor? O dictatura? Sunt de acord ca parlamentarii si politicienii din Romania sunt sub orice critica, dar si daca teoretic ar fi cu totii eliminati, altii le-ar lua locul. Cum anume iti imaginezi guvernarea tarii fara parlament, guvern si partide politice? In plus, numarul lor este cu totul nesemnificativ raportat la populatia tarii.
    Cyrus, nimeni nu se referea la vreo exterminare fizica de tip nazist sau comunist, ci cel mult la o reducere graduala a populatiei prin scaderea numarului de copii; as adauga ca aceasta politica nu este necesara in tara noastra, dar e absolut nevoie de ea prin Africa si Asia.

  • 13 Adrian SS // Nov 9, 2009 at 1:28 am

    Chestia cu supra popularea e o idiotie de nemaivazut(implicit cei care o sustin sunt idioti).
    Toate persoanele de pe pemant(6 miliarde) ar incapea toate in statul Texas si nu ingramadite. Deci o problema de spatiu nu exista.
    Resursele Terrei sunt folosite astfel:
    25% din populatie(mondiala) foloseste 75% din resurse si
    75% din populatie(mondiala) foloseste 25% din resurse.
    Este evident ca foamea exista si ca unele persoane traiesc mult mai prost decat altele dar nu e vina planetei ci e vina noastra si a proastei administratie a conducatorilor care continua sa traiasca in lux.
    Spatiu si resurse sunt, acum depinde numai de cei de la putere cu ce au de gand sa faca, cu ele.
    Deja s-a vazut cam ce au de gand sa faca… America e primul exemplu cu zgarie norii in mijlocul orasului si in suburbii cu oamenii care mor de foame si nu stiu daca o sa ajunga sa vada ziua de maine.
    Acelasi lucru si in Africa… e de ajuns sa ne uitam la Africa de Sud si la “Africa Saraca”.
    Deci terminati-o cu imbecilitatea asta cum ca ar trebui redusa populatia, sincer, pe langa imoral mai e si penibil.

  • 14 Dan // Nov 9, 2009 at 1:23 pm

    Mai Adriane, daca vrei s-o ducem toti cu standarde de viata ca in Evul Mediu de-acord poti sa umpli planeta si cu 100 miliarde fara probleme. Dar eu ma refer la omul modern, cu gaz, electricitate, apa, servicii medicale, calculator, jocuri pe calculator, filme, etc. nu la Neanderthal care poate nici de pasta de dinti n-avea nevoie/nu stia.
    Deci eu ma refer la faptul ca un anumit standard de viata nu poate fi asigurat in conditiile actuale unui numar asa mare de oameni. N-ai cum sa-i incadrezi in munca pe atatia, ce faci cu ei, ii trimiti pe strazi sa cerseasca? Ii lasi sa moara ca n-au slujba? Nu gandesti rational.
    Iar solutia ta comunista cu “jos chiaburii, la Canal cu boiarii” parca retin a fi sloganul vremurilor lui Ceasca, nu?
    Ce solutie concreta ai mata pt. extirparea acestui rau (saracia) fara radicalisme care sa implice milostivirea bogatilor (nici Dumnezeu nu te obliga sa fii milostiv, o faci tu?)? In ce sector ar putea activa, ce ar putea face oamenii aflati la limita saraciei ca sa depaseasca starea de fapt? In conditiile unor locuri de munca insuficiente pt. a incadra pe toti s.a.m.d.?
    Nu filosofie, vino cu solutii concrete. Si repet strategia demografica nu inseamna exterminarea maselor, e cu totul altceva, pana si Imperiile Crestine aveau o astfel de strategie demografica, de incadrare a populatiei in munca, stimularea natalitatii daca e cazul, etc.

  • 15 eugenia // Nov 9, 2009 at 2:57 pm

    Eu pariez pe africani.
    Si dumneata domnule Dan ar trebui sa pariezi tot pe ei gandindu-te ca abilul trib israelit al lui Dan a gasit cu cale sa se retraga in Africa de est, probabil si din pricina nostalgiei filiatiei poporului evreu, prin nevasta lui Moshe, cu Nubienii.
    Daca o vom tine tot asa, noi, copiii calculatoarelor, ai motoarelor, ai aditivilor alimentari, ai asfaltului si ai tuturor “roadelor stiintei producatoare de civilizatie” nu vom mai incapea in azilele de alienati de tot felul.
    Degenerescenta galopanta cerebrala a populatiei occidentale este cauzata si de excesul de informatie televizuala si informatica. Neurologii STIU ca creerul uman, dopat cu imagini, sunete si date de tot felul nu este apt sa raspunda echilibrat agresiunii continue la care contemporanii nostri “civilizati” se supun fara discernamant.
    Autismul este din ce in ce mai frecvent urmare tot a beneficiilor stiintei, ce va aduce, se pare mari bucurii, domnule Dan. Mercurul din vaccinele impuse obligatoriu noilor nascuti, a creat aceasta oroare patologica.
    Stam foarte, foarte rau cu morala dar traim la…”standarde moderne de viata”;
    Sincer va spun ca a traversa Europa betonata din supermarchet in supermarchet nu consider a fi un progres al civilizatiei, ceve-ceva nu se invarte rotund in capul europenilor daca au inteles ca A Avea este mai important decat A Fi.
    Probabil ca etniile ce au ramas mai aproape de pamant, de familie, de meditatie ne vor supravietui. Nu simt o bucurie coplesitoare la acest gand, dar avand in vedere ca ne-o facem cu mana noastra, nu trebuie sa ne plangem.
    Cat despre calugarii si preotii care considerati ca fac umbra pamantului degeaba ,nu am inteles daca va refereati la cei nationali, sau la cei mondiali. Va referiti cumva si la rabini, imami, lama?

  • 16 Dan // Nov 9, 2009 at 9:35 pm

    @eugenia
    Da. Rabinul, imamul, lama-ul intra in aceeasi categorie. Oricine traieste din mila altora. Daca insa omul respectiv traieste din propria munca (sa zicem, are un teren la tara, niste animale, etc si le exploateaza) avand pe langa asta rol de preot situatia difera. Atata timp cat preotia nu devine o meserie.
    Cat despre beneficiile Evului Mediu… numai de bine. Lumea contemporana o fi gunoi, dar nici chiar asa ca Evul Mediu. Oricum fiecare era cu avantajele si dezavantajele sale.
    Africanii sunt un popor inferior ce nu merita mentionat. Nu au dat nici un om capabil si renumit in nici un domeniu: economic, financiar, stiintific, artistic, religios, s.a.m.d. Or fi avut ei o perioada destul de buna inaintea Imperiului Roman dar de atunci au cam disparut de pe harta lumii. Nu mersi, nu agreez oameni ca ei si nu fac pariuri pierzatoare.

    Si eu nu zic ca agreez cultura contemporana, sunt mai mult adeptul unei vieti de tara dar cu facilitati moderne (toalete, sistem medical, electricitate, internet, calculator, infrastructura si civilizatie nu case darapanate, care cad pe tine de vechi ce sunt si prost construite, etc). Un lucru e cert, nu mi-ar place sa traiesc in New York. Iar tara are un lucru de pret: linistea. Eu la oras normal ca sunt pt. depopulare ca prea ma agaseaza miile de soferi cu zgomotul infernal, sau sute de idioti cu vorbaria lor, etc. E prea multa galagie. O depopulare e necesara. La sat e liniste, oameni putini, si macar cei mai multi sunt de treaba nu tiganoi de doi bani si manelisti. Desigur exceptie fac satele tiganesti/rromanesti.

  • 17 agerstress // Nov 9, 2009 at 9:38 pm

    Articolul este foarte pertinent iar aceste pietroaie la care se refera autorul articolului se vor a fi o parodie penibila (sau chiar blasfemie) la “pietrele legii” lui Moise.

    @Dan,
    Dupa parerea ta ce este mai important: viata sau modul de viata?
    Cand raspunzi la aceasta intrebare incearca sa te gandesti la o planeta lipsita de viata, planeta pe care oamenii spera cu disperare sa gaseasca macar microbi numai viata sa fie.
    Nici macar fericirea nu este legata de jocuri pe calculator, internet, televizor cu plasma, cuptor cu microunde, si multe alte astfel de momeli moderne, ci doar iluzia ei.
    Multi dintre inaintasii nostri (si chiar noi, in “vremurile bune”) au fost fericiti si fara toate acestea.
    Aparea undeva fraza: “Ii lasi sa moara ca n-au slujba?” – pai e mai bine sa-i lasi pe altii sa-i omoare pur si simplu prin pandemii artificiale si vaccinuri ucigase?
    Sunt de acord ca unii se inmultesc fara limite, uneori chiar cu scopuri expansioniste (unele etnii parazitare si antisociale care intentioneaza in acest fel sa inlocuiasca in timp populatia bastinasa) dar acest lucru se intampla tocmai pentru ca sistemul favorizeaza aceasta aberatie demografica. Daca sistemul nu le-ar sustine financiar intr-un mod abuziv fata de populatia activa, aceasta expansiune demografica aberanta n-ar mai avea loc.

  • 18 CYRUS THE ANTIVIRUS // Nov 9, 2009 at 11:55 pm

    Mi-am permis să te citez în cele ce urmează “…Africanii sunt un popor inferior ce nu merita mentionat. Nu au dat nici un om capabil si renumit in nici un domeniu: economic, financiar, stiintific, artistic, religios, s.a.m.d. …Nu mersi, nu agreez oameni ca ei si nu fac pariuri pierzatoare….”.Comentariul denotă cel puţin o idee superficială despre ce a fost şi ce este Africa şi POPOARELE ce o locuiesc.
    Dai dovada de clichee, ca să nu spun de infantilism,după cuvintele şi expresiile folosite aş spune că eşti foarte tânăr, poate chiar născut după 1989.
    Aş vrea doar să-ţi spun că ;fără să-ţi dai seama;foloseşti limbajul acuzatorilor dintotdeauna a Românilor.
    Oare poate un popor să se manifeste pe deplin în sclavie, în exploatare economică sau supus altui popor dominant ??! ! !Oare au putut Românii să se afirme înainte de 1877(sau 1859, dacă vrei)???? Românii din Ardeal nu erau recunoscuţi ca fiinţe umane, ce să mai vorbim de şcoli sau alte binefaceri ale civilizaţiei….
    Ştii tu câte războaie întreţin în Africa – şi oriunde pe Planetă – cei pe care îi *lustruieşti* ca civilizaţi; NUMAI ŞI NUMAI PENTRU A-ŞI ASIGURA RESURSE IEFTINE, indiferent de natura lor : petrol, aur, diamante, uraniu, cobalt, minereuri înalt-tehnologice, forţă de muncă semi-sclavă în Vestul Europei, prostituate,* marfă* pentru pedofili sau *piese de schimb*-ORGANE pentru trupurile istovite de atâta trai bun al bătrânei curve Europa de Vest ? ! !
    Îţi doresc să te maturizezi mai repede şi să ai timpul şi voinţa de-a-ţi îmbunătăţii ideile *despre lume şi viaţă*, cum zicea odată unul, Greţos- de-iubit-fiu- al- boborului….Peace !

  • 19 eugenia // Nov 12, 2009 at 10:39 pm

    In legatura cu afirmatiile injuste legate de africani, trebuie sa spun ca rar mi-a fost dat sa intalnesc o atitudine atat de nejustificat dispretuitoare.
    Cred ca faceti parte din cei ce vor sa faca din propria-i ignoranta, lege.

    ” Soarele poate fi umbra pentru cel las,
    Pentru cel al carui ochi nu a ivatat sa planga.
    Soarele poate fi rana
    Pentru cel ce nu a aflat ca nisipul naste diamante.
    Soarele poate fi moarte
    Pentru cel ce isi gazduieste sentimentele
    Intr-un yglu.”
    Leopold Sedar Senghor

  • 20 eugenia // Nov 12, 2009 at 10:53 pm

    PS
    Comentariul anterior este mesaj adresat domnului Dan.

Leave a Comment

Spam Protection by WP-SpamFree