AlterMedia România
AlterMedia România: “Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona” (A. Einstein)


Mars pentru normalitate si familie in Bucuresti

16/5/2008 4:02 pm · Comentati (21 Comentarii)

Mai multe organizatii civice invita cetatenii Bucurestiului luni 19 mai la un “mars pentru normalitate, pentru familie si contra propagandei homosexuale.” Actiunea este un raspuns la manifestarile “Gayfest 2008″ din saptamana 19-24 mai, care se vor incheia cu o parada a “mandriei homosexuale” prin Capitala.

Conform organizatorilor, “obraznicia, insistenta si fortele politice si financiare de care fac uz homosexualii pentru promovarea homosexualitatii in ultimii ani reclama un raspuns imediat si clar din partea romanilor crestini. [...] Asociatia ROST, alaturi de Asociatia Christiana, Asociatia pentru Cultura ‘Alfa’, Fundatia Sfintii Martiri Brancoveni si Fundatia Sf. Sava gireaza acest mars pentru normalitate.”

Marsul va incepe la ora 17.00 in fata Patriarhiei si va urma traseul Piata Universitatii, Piata Romana, Bulevardul Dacia, Calea Victoriei, Dealul Mitropoliei.

Tags: Eveniment · Familie/Societate

21 responses so far ↓

  • 1 saccsiv // May 16, 2008 at 8:41 pm

    Asemenea manifestari sunt binevenite . Intr-adevar , fondurile aruncate de GREII planetei pentru promovarea homosexualitatii sunt enorme si de obicei sunt aceeasi cu cei ce promoveaza avorturile .

    http://saccsiv.weblog.ro/2008-04-04/333437/Suprapopularea.html

  • 2 saccsiv // May 16, 2008 at 8:43 pm

    Se incearca ratacirii copiilor inca de mici .

    http://saccsiv.weblog.ro/2007-11-11/210736/Homosexualitatea-%2C-avorturile-%2C-ateismul.html

  • 3 saccsiv // May 16, 2008 at 8:45 pm

    In general GREII ce promoveaza homosexualitatea sunt aceeasi cu cei ce agita tot felul de drepturi .

    http://saccsiv.weblog.ro/2008-04-08/337985/Stingerea-tortei-olimpice-%2C-Tibet-%2C-Georg—.html

  • 4 epimeteu // May 16, 2008 at 9:43 pm

    Nu faceti greseala sa le dati prea multa importanta acestor grupulete autointitulate drept “reprezentante ai homosexualilor”! Indiferent ce parere aveti despre homosexuali, sunt absolut convins ca 99% dintre ei nu sunt de acord cu pretentiile “reprezentantilor” lor.

    Cei cativa rataciti de la Accept, ce-i drept sponsorizati masiv de catre UE si Guvernul Romaniei, nu reprezinta pe nimeni in afara de propriile lor persoane si, bineinteles, o politica perversa de indobitocire a populatiei.

  • 5 epimeteu // May 17, 2008 at 11:44 am

    Greseala de gramatica :( grupulete… “reprezentante ale homosexualilor”!

  • 6 Coroner // May 17, 2008 at 5:03 pm

    Nu stiu de ce va tot cramponati de chestia cu homosexualii…Vreti sa ne intoarcem la nazism,comunism sau alte modele dictatoriale?Lasa-i dom-le in pace,fiecare e liber sa creada si sa faca ce vrea atata timp cat nu deranjeaza pe altii…Cu ce va deranjeaza ca au si ei un miting acolo odata pe an?Nu va duceti si gata.
    Si de obicei ,asociatiile astea ce lupta impotriva homosexualilior si a avorturilor sunt grupuri extreme de orientare nazista…Personal sunt impotriva oricarei asociatii sau grup care interzice ceva!

  • 7 knightrom // May 18, 2008 at 8:34 am

    Da.
    Si Dumnezeu interzice. Pacatul.
    Banuiesc ca esti si impotriva Lui.

  • 8 Coroner // May 18, 2008 at 12:58 pm

    knightrom,nu are rost sa ne lansam acum in polemici pe teme religioase,oricum sunt ateu…si Dumnezeu nu interzice pacatul,de aceia exista liberul arbitru…si daca ar interzice,e pacatul tau?Esti tu atat de neprihanit incat sa arunci cu piatra?
    Mentalitatile astea de babe superstitioase au tras omenirea inapoi intotdeauna…in fine nu mai are rost…(si ca sa nu se interpreteze gresit,nu sunt homosexual,nici satanist sau mai stiu eu ce,sunt doar un om tolerant si cerebral…)

  • 9 Jericho // May 18, 2008 at 5:02 pm

    Coroner, gresesti se pare in mai multe privinte.
    Ateismul este cel care a tras omenirea inapoi, nu “mentalitatile de babe superstitioase”. Dovada cea mai pura: ateismul nu a creat NICI O CULTURA, NICI O CIVILIZATIE, el a distrus doar societatile traditionale bazate pe credinta si civilizatiile existente aducand in schimb moarte si suferinta (vezi istoria de la Revolutia franceza incoace cu razboaiele care au urmat).
    Oh, si parca vad ca imi vei sari in cap cu cruciadele cum majoritatea necredinciosilor o fac… Presupun ca stii ca d.p.d.v. al dreptului international Cruciadele au fost raspunsul Europei la agresiunea musulmana. Incearca sa te gandesti cum ar fi aratat Europa daca nu existau aceste Cruciade (cu toate partile pozitive si negative). Nu stiu despre tine, dar eu personal nu as dori sa traiesc intr-un pasalac turcesc, deci fie si din acest motiv le sunt recunoscator cruciatilor ca n-au plecat capul in fata asupritorului otoman (daca tu consideri ca o Europa dominata de atei ar fi fost crutata de musulmani te invit sa te documentezi ce inseamna pentru musulmani “infideli”).
    Referitor la homosexuali, daca ei stau acasa cuminti si isi fac treburile la ei, nu ar avea nimeni nimic cu ei. Dar in public normal ca ma deranjeaza sa faca aceste uraciuni impotriva lui Dumnezeu pentru ca scuipa in fata acest neam crestinesc in numele zeului toleranta. Intimitatea unui popor nu se calca in picioare, asta daca se doreste respect intre oameni. Dealtfel problema e mult mai complexa: homosexualii isi promoveaza comportamentul aberant si in scoli prin educatie sexuala, incercand astfel sa racoleze copiii de partea lor, sa obtina dreptul de a adopta copii si multe altele…
    Daca tu esti tolerant precum zici, vei respecta intimitatea acestui popor nu fiind de acord cu ea, dar lasand-o in ale ei si macar pentru ca oi fi avand si tu o bunica, o strabunica sau o ruda mai indepartata care si-a facut odata cruce, sa nu te bagi peste credinta acestui neam si sa o schimbi, ci las-o in amarul ei!
    Nimeni nu a spus ca homosexualii ar trebui exterminati, doar ca nu ar trebui sa fie considerati normali - pentru ca nu sunt - si cu atat mai putin promovati in societate.
    De fapt lumea de astazi nu sufera de intoleranta, homofobie, xenofobie si altele precum ai lasa tu sa se inteleaga, ci de Hristofobie.

  • 10 idaho // May 18, 2008 at 5:25 pm

    O, Doamne, nu iar!
    Aceleasi discutii de 3 ani incoace. Din pacate vad aceiasi user-i care comenteaza despre aceleasi probleme: ateism, crestinism (si nu oricare, ci ortodox), homosexuali incercand sa para culti, crestini care educa aruncand cu crucea-n capul pacatosilor. Poate e timpul pentru o evolutie, nu credeti?
    Si NU. knightrom. Dumnezeu NU interzice. Pacatul. Este impotriva. Lui

  • 11 Bogdan // May 18, 2008 at 6:22 pm

    Coroner, daca esti ateu, iata argumente seculare pentru tine:

    - optiunea sexuala este un drept, insa e o chestiune care tine de viata privata si intima, nu are ce cauta pe strada. Asta apropo de reclamatiile ateilor ca spatiul public sa fie ‘eliberat’ de simboluri religioase intrucat acestea ‘tin de viata privata’;
    - marsurile de tip ‘parada homosexualilor’ sunt manifestari obsecene si contrare bunelor moravuri si legii; dreptul la libera exprimare nu este nelimitat si nici neconditionat;
    - marsul de luni este un raspuns la marsul homosexualilor, programat pentru sambata. Daca il critici pe unul, ar trebui sa faci referire si la celalalt.

  • 12 gogutza // May 19, 2008 at 2:24 am

    “ACCEPT appeared in 1994 under the name of Bucharest Acceptance Group – a handful of foreign citizens who took the courage to speak out about homosexuality. Bucharest Acceptance Group organized the symposium “Homosexuality – A Human Right?” (Bucharest, May 1995) and the first seminar for gay people ever held in Romania (Sinaia, November 1995), events that certified the need for a Romanian organization to speak out for LGBT (Lesbian, Gay, Bisexual and Transgendered) people. Thanks to the Royal Netherlands Embassy in Bucharest, ACCEPT started in 1996 negotiations with (now) the Federation of Dutch Associations for the Integration of Homosexuality (COC Netherlands) for a 3-year partnership project sponsored by the MATRA Program of the Ministry of Foreign Affairs of the Netherlands (MATRA is a Funding Program to support social transformation in the former totalitarian societies of Central and Eastern Europe).”
    http://accept.ong.ro/foramoregayromania.html
    (n-au avut tupeul sa publice “raportul” si-n romaneste…)

    “Odată cu încheierea proiectului dintre COC Netherlands si ACCEPT si începerea unui nou proiect, finantat pe o durată de doi ani de către Open Society Institute (fosta Fundatie Soros), buletinul informativ are o nouă structură, un nou “look” si un titlu nou - “lgbt@accept”.”
    http://accept.ong.ro/buletin1-2.html

    Intre timp, istoricul a fost “curatat” de detaliile “neimportante” si a ajuns in forma de la
    http://accept-romania.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=41

    “The Romanian President has stepped in to save this weekend’s Bucharest’s Gay Pride Parade – GayFest – which has now been given full official blessing by city authorities, it was learned tonight.
    President Train Basescu, himself a former and popular mayor of the Romanian capital, intervened after receiving thousands of emails from across Europe and the world pleading that the parade, banned by the current mayor, Adrieau Videanu, be given official status.
    Gay activists in Bucharest had vowed to go ahead with the parade, despite the ban and with the knowledge that the parade would have been an act of civil disobedience without the permit from the Mayor.”
    http://www.globalgayz.com/romania-news.html#article11

    Pentru a afla cine sunt papusarii, urmareste drumul banilor…

  • 13 Colors // May 19, 2008 at 2:40 am

    A-teu are înţelesul de “fără de Dumnezeu” şi prin urmare împotriva lui Dumnezeu. Dacă vom căuta în DEX vom afla că: ateism înseamnă “concepţie materialistă care respinge religia, credinţa în supranatural şi existenţa oricărei divinităţi, a miracolelor şi a vieţii de apoi, negarea lui Dumnezeu”.
    Acum să observăm că afirmarea “concepţiei” materialiste şi punerea ei în practică cu buldozerul au fost atributele de bază sau temelia comunismului. Nu se poate vorbi de “toleranţă” desigur …
    Concepţia în sine este tot o credinţă, aşa cum întreg sistemul de “valori” al fiecăruia dintre noi are un fundament religios. Valorile unei societăţi se schimbă în timp, dar astăzi mai ales, de la o generaţie la alta. Ele se nasc din stilul de viaţă, condiţiile de mediu şi influenţele externe precum “globalizarea”. Unui om cerebral acestea nu-i pot fi suficiente pentru a-şi argumenta propriul set de principii şi norme ale vieţii. Ceea ce mai ieri se considera a fi rău astăzi aproape a devenit un aspect “normal” al societăţii contemporane. Pentru un om cerebral, adică o persoană pe care aş defini-o ca raţională, această schimbare radicală de norme sociale ar trebui să-i trezească întrebări şi conflicte de logică la care ar fi obligat să răspundă evident pe cale raţională.
    Să luăm de pildă problema “educaţiei sexuale” în şcoli: se lasă a se înţelege că ar fi spre binele copiilor. Totuşi “binele” nu este definit sau se subînţelege a se raporta la o “concepţie” umanistă în ce priveşte viaţa. Se aduce ca argument răspândirea tot mai mare a bolilor specifice şi creşterea numărului de sarcini la adolescente. Totuşi, în acelaşi timp se repinge ferm morala creştină şi abstinenţa. Sex cât mai mult dar “protejat”. Protejat împotriva cui? Aici se pare că “natura” cu a sa “selecţie prin evoluţie” trebuie corectată cu pilule şi prezervative. Este desigur şi o afacere profitabilă…
    Din statistici observăm că homosexualii au aplecare şi spre pedofilie, adică “iubesc” copiii la propriu, ba chiar doresc ca legea să-i sprijine în privinţa adopţiilor. Este şi aceasta o formă de forţare a legitimităţii.
    Astăzi pedofilia, precum odată şi homosexualitatea, se pedepseşte. Dar “valorile” societăţii se schimbă repede şi mâine această barieră legală va fi înlăturată. Mă îndoiesc că sunt mulţi părinţi care ar privi nepăsători cum copilaşii lor de 13 ani sau poate mai mici ar fi seduşi şi violaţi, pentru că acesta e cuvântul potrivit. Nu se poate vorbi de “consimţământ” la 16 ani. Sexualitatea este o latură importantă în viaţa noastră şi are repercursiuni sufleteşti extreme ce pot avea efecte devastatoare pentru viitorul adult. Astăzi copiii sunt forţaţi prin mass media spre o cultură nihilistă de negare a vieţii şi a propriei persoane. “Fă ce vrei” este doar un îndemn viclean spre promiscuitate şi decadenţă.
    Sodomia ca şi avortul neagă viaţa şi dreptul la viaţă iar un raţionament elementar arată aceasta. Toţi depindem unii de alţii şi această “comuniune” cu voie sau fără de voie cu persoane bolnave sufleteşte şi psihic, ne obligă la solidaritate iar nu la “toleranţă” care este de fapt nepăsare.

  • 14 cristian // May 19, 2008 at 3:19 am

    Pt. Coroner: “sunt doar un om tolerant si cerebral…)”. Apăi dragă Cororner, ori eşti una, ori eşti alta! “tolerant” în concepţia ta, ca un termen absolut, cum îl foloseşti, nu denotă deloc cerebralitate, adică inteligenţă, căci “înţelepciune” mă feresc să folosesc aici; ba dimpotrivă, aplicarea toleranţei fără discernământ înseamnă exact prostie- crasă! Sau superficialitate.
    Dacă însă totuşi eşti cerebral, ceea ce eu sper, atunci tb să defineşti conceptul tău de toleranţă; adică la ce/ cine se raportează toleranţa ta? Nu cred, de ex., că eşti tolerant şi faţă de un hoţ care te vizitează acasă în timpul său de “lucru”! Că doar şi el este un om, nu-i aşa?
    Ei vezi tu, nici eu nu sunt de acord cu un hoţ de inocenţă a copilaşilor, de viaţă la urma urmei- vezi comentariu lui Colors spre lămurire a termenilor- nu sunt de acord cu activitatea sa publică în primul rând, dar nici cu cea din intimitate. Împotriva păcatului tb luptat oriunde se află acesta; iar nu împotriva păcătosului!
    Aşadar, dacă din manifestaţia împotriva homosexualilor ai dedus că noi urmărim stârpirea lor, precum naziştii, atunci vezi că nu stai prea bine la cerebralitate.

  • 15 maze // May 19, 2008 at 5:27 am

    studiile efectuate arata ca homosexualii au o speranta de viata cu 25 de ani mai mica decat oamenii normali. fumatul reduce speranta de viata cu 7 ani si a fost interzis in majoritatea locurilor publice din UE.
    asadar, in timp ce reclamele la tigari au fost eliminate de pe strazi si de la TV, totusi se permite popularizarea acestui “stil de viata alternativ” in public. ni se arata poze cu plamani mancati de cancer, gingii infectate, artere distruse si alte afectiuni provocate de fumat, dar nu se spune nici un cuvant despre bolile specifice homosexualilor. ba chiar si medicii care indraznesc sa cerceteze aceste boli sunt acuzati de “homofobie” si “discriminare” .
    azi-maine o sa avem lectii de “toleranta” in scoli, unde copiii vor invata ca e “normal” si placut sa fii “gay”, ca trebuie sa fii mandru de asta, si ca si ei “se iubesc” (de cand o fi devenit viciul iubire…?), etc. educatia crestina de acasa si din Biserica va deveni “instigare la ura” si se vor inventa legi impotriva ei.
    interesant, nu?

  • 16 curiousabouttheworld // May 19, 2008 at 10:31 am

    Scrisesem un comentariu mult mai lung, dar … am considerat ca n-ar fi bine sa va plictisesc.
    In acest cuib de neo-nazisti deghizati in nationalisti si ‘oamneni ai credintei’ va fi mereu de gasit cate o ‘oaie neagra’.
    Eu unul sunt gay si nu-s de acord cu marsul din diverse motive, dar nu aceleasi pe care le tot afisati voi aici. Voi ce neprihaniti si care stiti ce-i bine si ce nu.
    Sunt asa pt ca asa simt, nu pt ca asa am ales sau am vrut. Si e greu sa fii asa, mai ales in tara asta de mentalitati retardate, gresite, inchise in cutume vechi (daca-s vechi nu inseamna ca-s bune), si de tot felul de gargaragii care n-au idee cu ce se mananca homosexualitatea, dar care se delecteaza cu a o discuta si a o expune, ca niste mari ‘experti’ in domeniu.
    Lame! :-)

  • 17 curiousabouttheworld // May 19, 2008 at 10:32 am

    catre maze:

    FUMATUL E O ALEGERE, HOMOSEXUALITATEA NU.

  • 18 arbore // May 19, 2008 at 3:47 pm

    Pe de o parte rinjeste propaganda formidabila a UE care incearca sa ne bage pe git homosexualitatea, ajutata de prea pleacatele ei slugi- guvernul si parlamentul romaniei impreuna cu mass-media iar de cealalta parte e un popor debusolat de conducatorii romaniei, sleit de puteri tot de ei si impins catre lumi fara speranta tot de ei.
    Homosexalitatea este una din strimbaturile cu care UE ne forteaza sa ne obisnuim. Cum vrea UE sa fie romanul?
    daca nu homosexual macar sprijinitor si admirator al acestei apucaturi; platitor de credite de la nastere pina la moarte; obsedat de atacuri teroriste; cu ura fata de natiune si de tot ceea ce tine de nationalism; superficial.
    La parcul Herastrau, intr-un loc anume am vazut un grup statui. Capete de oameni. Cu nume.Toti barbati. Ei sunt”parintii Europei” dupa cum “glasuieste” placuta. Numai acesti barbati au nascut UE. Nici o femeie printre ei. Acum inteleg de ce UE promoveaza homosexualitatate.

  • 19 Bogdan // May 20, 2008 at 12:25 am

    curiousabouttheworld, metoda e fumata de mult. cum apare unul care nu si-o trage in cur, inseamna ca e ‘neo-nazist deghizat’. mai inventati ceva nou ca s-a plictisit lumea.

  • 20 cristian // May 20, 2008 at 9:12 am

    Pt. curiousabouttheworld: dacă şi aşa nu-ţi place de noi, cei “neo-nazisti deghizati in nationalisti si ‘oamneni ai credintei’”, cu “mentalitati retardate, gresite, inchise in cutume vechi”, de ce nu te duci tu altundeva, de ex în Olanda, care vă sprijină pe alde voi, ca să stai tu acolo liniştit cu tot cu “simţirea” ta, nu cu alegerea???
    Este bine să bagi la cap, că tu nu eşti nici de acceptat , nici de miluit, dacă vei continua să crezi, că homosexualitatea nu este o alegere personală, un nărav! Ci doar din momentul când te hotărăşti să scapi de acest nărav şi s-o iei pe calea normalităţii; care este singura bună.
    Până atunci să ştii, că nu te ajută cu nimic să arunci cu noroi în cei care gândim normal, ci doar te afundă şi mai mult.

  • 21 maze // May 20, 2008 at 12:19 pm

    http://www.homosexualitate.ro
    homosexualii se pot schimba. trebuie numai sa vrea. exista ajutor. dar pentru asta trebuie intai sa isi dea seama ca isi fac rau singuri.

Leave a Comment