Dacă v-aţi săturat de clasa politică din România, aderaţi la manifestul Altermedia: LA 22 NOIEMBRIE 2009, VOTAŢI CHELOO PREŞEDINTE!
MANIFESTUL NOSTRU – CHELOO PREŞEDINTE!
October 1st, 2009 · Comentati (35 Comentarii)
Tags: AntiSistem
Dacă v-aţi săturat de clasa politică din România, aderaţi la manifestul Altermedia: LA 22 NOIEMBRIE 2009, VOTAŢI CHELOO PREŞEDINTE!




(19 votes, average: 4.37 out of 5)Tags: AntiSistem


35 responses so far ↓
1 Alex // Oct 1, 2009 at 7:48 pm
Daca ne-am saturat de ei nu inseamna ca trebuie sa injuram tara!
2 Judex // Oct 1, 2009 at 10:41 pm
Votati,votati,dar nu unul mai rau,sa nu dati din lac in put!
3 CYRUS THE ANTIVIRUS // Oct 1, 2009 at 10:44 pm
Parcă eraţi oameni serioşi…!Ce s-a întâmplat Administratorule, cum de au ajuns asemenea materiale antiromâneşti pe site-ul vostru??? !!!V-aţi contaminat de la moguli sau v-aţi pierdut elanul patriotic????Doar n-o-ţi fi luat ca model realitatea TV….
4 altermedia_ro // Oct 2, 2009 at 8:27 am
@ Alex & CYRUS
Atata ati inteles, ca asta este un clip anti-romanesc?
Nasol de tot, in cazul asta…
5 MD // Oct 2, 2009 at 8:52 am
Injurand Romania? Tipul asta poate sa se duca sa i-o traga maica-si, nu sa-mi injure mie Patria. Daca il intalnesc, ii bag un glonte in cap, sa i-l umplu cu ceva, ca se pare ca nu are creier.
Fratilor, uniti-va impotriva ungurilor, tziganilor, si tuturor jigodiilor care nu simt Romaneste. Unde va este mandria, aveti in vine borsh in loc de sange?
Traiasca Romania Mare
6 arbore // Oct 2, 2009 at 10:59 am
Altermedia, uimesti lumea! Cei cu nervii slabi sa nu vada clipul. Eu zic ca este inspirat. Nu stiu daca am ajuns la fundul prapastiei, oricum simt ca nu mai e mult pina acolo.
Nu merg la vot. Nu mai vreau sa aleg inca odata numai dintre pahare cu otrava.
7 Thalex // Oct 2, 2009 at 11:51 am
@altermedia:
nasol, dar deloc surprinzätor, nu-i asa?
De exemplu, Patapievici a pätzit-o cu mult mai räu pe site-ul ästa în urma unei lamentatzii întru totul similare clip-ului de mai sus în afacerea “cadavrului din debara”, când, printr-o mutatzie surprinzätoare si deloc nevinovatä, sintagma i-a fost pusä lui în gurä, respectiv atitudinea (pe care el de fapt o critica färä echivoc) în seamä, nu?
8 inteleptul // Oct 2, 2009 at 11:59 am
bun asa Altermedia!
9 Dan // Oct 2, 2009 at 12:47 pm
Hai ca acest clip m-a binedispus.
@ Altermedia multam de postarea Clipului.
@ Alex&CYRUS presupun ca voi vreti ca oamenii sa inghita in continuare excrementele ce li se arunca sub pretextul “ortodox” al smereniei si puparii in fund a puterii (ca deh, Apostolul Pavel a zis doar sa fim supusi stapanirii ca e de la Dumnezeu nu?). Cu asemenea neoameni ca voi ce se besesc (parafrazand numele presedintelui) pe noi (caci si a ii opri pe cei care se rascoala si vor sa-i rastoarne prin forta sau vorbe vulgare pe conducatorii neamului tot pact cu diavolul este) nu ma mir de ce tara asta a ajuns un gunoi de aruncat. Mai bine vedeti-va de viata voastra si nu ne mai dati sfaturi mizerabililor ca nu voi munciti pt noi, nu voi ne platiti peste 60% darile la stat, asta daca nu socotim facturile la curent, incalzire, etc ce te face practic sclav statului si marilor corporatii, traind doar sa platesti facturi de intretinere etc. Asa ca gura mica nesimtitilor.
Da, sunt anti-roman (in masura in care roman inseamna dupa unii mai nou puparea in fund a sistemului, supusenie, slugarnicie, prostie, indurarea rebuturilor si excrementului, ba sa ne mai si rugam pt el multumindu-i lui Dumnezeu, etc, dand cu pumnii in razvratitii impotriva sistemului pt a-i alinia la normele lui).
Fuck you Rromania! And soon Orthodoxia (daca o mai tine asa cu primitivisme din astea de aliniere a prostilor la sistem)!
10 CYRUS THE ANTIVIRUS // Oct 2, 2009 at 3:25 pm
Admin,
Nu mi se pare deloc un serviciu adus cauzei astfel de materiale denigratoare şi la limita cea mai de jos a decenţei.Consider că ura nu ajută nimic şi pe nimeni.Dezgustul pe care toţi îl putem înghiţi oricând în această *Death Valley* prin care mergem toată viaţa, nu ne ridică moral, dimpotrivă.Până şi artişti pop ca Michael Jackson recunoşteau în unele texte ale cântecelor lor că schimbarea singura a societăţii nonviolentă şi cu adevărat eficientă şi durabilă este cea din interiorul fiecărui individ….
Era spusă deja multă vreme, sub alte cuvinte, în alte cărţi…
Ideologiile au murit în 1989, chiar dacă unele sau altele ar vrea să răsară sau să se nască, INDIFERENT DE CULOAREA UNIFORMEI: brună, neagră, feldgrau,kaki cu petliţe albastre, verde sau – MAI NOU – albastră cu tot mai multe steluţe galbene
@DAN: Nu cred că te-am jignit în mod personal, aşa că …RESPECT (Apropo, că tot se bate publicitate deşartă multă pe tema asta) !!!
De exaltaţi în ură de clasă/rasă nu a dus lipsă istoria…Au fost doar masă de manevră şi carne de tun pentru însetaţii de putere, fie că se numea prima Republique Francaise, Reich-ul milenar, Minunata Patrie a Socialismului sau La Grande Italia(sau oricare alta vrei tu din lungul şir al măcelurilor Istoriei).
Dacă crezi că urând România şi ortodoxia, vei izbândi să schimbi ceva în bine, te înşeli amarnic….
Din păcate, noi românii avem o vorbă tare adevărată: Fiecare generaţie şi ţară îşi are conducătorii pe care îi merită.
O analiză atentă a trecutului fiecăruia dintre noi şi al naţiei ]N ANSAMBLU, a modului de gândire şi de trai, ar duce la concluzii mai pertinente decât descătuşarea instinctelor primare…
Peace, brothers !
11 CYRUS THE ANTIVIRUS // Oct 2, 2009 at 4:04 pm
Admin,
Cum altfel se poate înţelege *Fuck you, România*…
Nu-mi zice că e patriotism asta ! ! ! Nu cred aşa au vorbit vreunul din cei care au fost cu adevărat patrioţi şi te las pe tine să le înşiri numele
Pentru Dan : RESPECT ! ! ! Eu nu te-am înjurat ! ! Pari a fi şi tu o viitoare carne de tun pentru uniforma celei mai noi tiranii: ALBASTRĂ, CU TOT MULTE STELUŢE GALBENE, ce are ca substrat multe alte culori precedente – brun, negru, kaki cu petliţe albastre,feldgrau, verde(ca sa le enumăr numai pe cele din ultima sută de ani)…
ADMIN, cred că ai coborît pe moment ştacheta calităţii materialelor publicate şi mi-ar place să te regăseşti, cu lucruri pozitive şi nu denigratoare la adresa Ţării, încurajatoare şi nu defetiste ŞI NU ANTIROMÂNEŞTI, INDIFERENT DE FORMA PREZENTĂRII.
De ură e mereu inflaţie pe aceste meleaguri ! ! !
Spor la muncă şi sus inima !
12 altermedia_ro // Oct 2, 2009 at 5:55 pm
@CYRUS
Mai spunem o data, si e ultima data: nu ai inteles mesajul piesei, pe care poate nici n-ai ascultat-o. Mai mult de atat nu putem adauga.
13 miriam // Oct 2, 2009 at 8:35 pm
Ascult de citiva ani clipul(atunci cind fiul meu este acasa si da muzica tare).
Fiul meu si prietenii lui spun ca este educativ.
Nu-i contrazic!
Ba, as spune ca este subtil si creioneaza profilul dictatorului de Romania. a clicii politice care il sustine si a mafiei tiganesti care il finanteaza.
Dictatorul nu este Ceausescu, asa cum s-ar putea crede din imaginile care amintesc de balconul din care a vorbit ultima data.
Este profilul dictatorului care a aparut dupa 1990.
Da, nu am gresit! A Dictatorului de Romania, care a tirit necontenit tara in dezastrul in care se afla astazi, abordind exact metodele si atitudinile pe care le descriu in clipul lor baietii de la “Parazitii”(inclusiv titlul descrie atitudinea dictatorului si a clasei politice fata de Romania).
14 arbore // Oct 2, 2009 at 10:09 pm
@CYRUS
“Fuck you Romania” se refera la acea Romanie pe care o doresc politicienii nostri si la care s-a ajuns: o multime de sclavi descurajati, naivi, neincrezatori, slabi de inger, usor de manipulat si de furat dar buni platitori de impozite, care inghit tot ceea ce le baga pe git mass-media si surzi la pericolele care-i pasc, condusa de o banda de imbuibati indolenti, mirlani si vicleni, care nu se mai pot opri din culesul spagilor si din vinzarea tarii, de insi pentru care banul si vizuina confortabila sunt singurele scopuri ale vietii, paraziti care odata ajunsi la conducerea tarii o sug de vlaga fara remuscari pina cind aceasta se usuca.
O astfel de Romanie este cea pe care o ridiculizeaza “Parazitii”.
15 Zob // Oct 2, 2009 at 10:40 pm
Esenţa mesajului este revolta împotriva acestei românii mizerabile nu împotriva României.
16 Bogdan S.B. // Oct 3, 2009 at 10:25 pm
Ba baieti n-ati inteles mesajul…EXISTA DOUA (2) ROMANII: cea a hotilor care ne este bagata pe gat de majoritatea posturilor TV si ROMANIA LUI CHELOO, adica a noastra a tuturor…
Greu frate sa inghiti genul muzical cand nu-l intelegi…
17 Dan // Oct 3, 2009 at 11:25 pm
Tara este o notiune abstracta, nu merita aparata sau sa mori pt. ea oricare-ar fi. Micii intreprinzatori si cei mijlocii la un loc cu taranii sunt pe de alta parte oameni reali, concreti, care mor din pricina acestui sistem neosclavagist infect pur rromanesc. Cand spun mor ma refer mai mult sunt eliminati din sistem (ceea ce este bine daca sistemul nu ar fi obligatoriu pt. a trai cum il fac legile imbecile contemporane).
Deci nu prea vad cei care aparati tara cum ne vorbiti noua despre ura cand de fapt voi ii urati pe aia putini romani autentici care mai traiesc zbatandu-se zilnic sa supravietuiasca si preferati in schimb slogane de doi bani si patriotism si alte tembelisme de care nimanui nu-i pasa.
Frumos va sade n-am ce zice, tara arde si baba se piaptana, sau in timp ce ultimele forte productive economic ale acestui neam sunt distruse voua va pasa de patriotism si alte misticisme in loc sa puneti mana sa faceti ceva sau macar sa taceti din gura si sa nu mai preamariti o usuratica (Romania) ce se vinde pe sine la pret de nimic oricarui da mai bine (SUA/UE). Deh din pricina voastra acest popor o duce asa rau ca are prea multi filosofi si “oameni respectuosi” in loc de oameni productivi, muncitori, nu abstractionisti si altii de genul.
Tara? Cine-i tara? Sa fim seriosi, asta e o notiune abstracta si chiar daca ar fi s-o definim constatam ca 70% din “tara” asculta muzica tiganeasca. Nu, aceasta o fi o tara in care locuiesc, dar in mod sigur nu tara mea, nu as face nici cat negru sub unghie pt. ea, ba daca as putea s-o rapun odata la pamant pentru ca alt sistem mai bun sa se ridice nu as ezita.
CYRUS esti cu capul in nori baietas. Poate n-ai studiat biologia ca sa inveti la ce sunt bune instinctele primare printre care da ura e unul esential, instinctul pur si de baza de a ucide fara mila, de a spinteca si distruge. De ce crezi ca l-a lasat Dumnezeu in noi asa doar sa ne dea cu ce sa luptam? Nicidecum ni l-a dat pt. supravietuire. Ura e ziditoare si poti supravietui datorita ei dar dragostea te duce in mormant inainte de vreme. Ura te autoconserva (bine in masura in care nu o scapi de sub control ca atunci devine ca si dragostea scapata din frau).
Ura rezolva multe lucruri pozitive, revolta, nesupunerea. Iti da speranta la o viata mai buna in timp ce “dragostea” si supusenia iti anuleaza in viata asta mizera orice pofta de a trai, orice bucurie, te obliga sa fi sclavul unui sistem pe care in adancul tau il vei detesta mereu (asta daca nu esti parazit, caz in care il vei indragi la culme), sa te reformulezi dupa vointa altora.
Deh hai sa ne prefacem ca totul in tara asta e bun si frumos, ca de fapt noi suntem vinovati doar si hai sa ne autocondamnam dupa metoda psihologica folosita de propagandistii gay pt. toate mizeriile din lume sau cel putin de la noi. Conducatorii pe care-i meritam? Scuze jigodie dar maica-mea e o femeie tare harnica si cu spirit de sacrificiu nu numai pt. mine si frate-mio dar si pt. altii, 100 de lepre ca tine nu muncesc o treime din cat munceste ea toata ziua deci nu-mi mai abera cu “conducatorii care-i meritam” ca stiu sigur ca ea si multe alte femei din tara asta nu merita asemenea subspecimene care conform legii evolutiei ar fi trebuit de mult sa sucombeze (deh si Darwin asta se pare ca a gresit din nou, nu cei puternici si apti supravietuiesc ci parazitii ce se hranesc din carnea acestora) sa ii conduca.
18 CYRUS THE ANTIVIRUS // Oct 4, 2009 at 1:35 pm
Sistemele politice şi sociale se schimbă atunci când mulţimea celor care nu le mai suportă atinge o aşa numită masă critică.Nu s-a atins în România acel nivel, încă!
Sensul schimbării, sau calitatea ei, se vede doar după un timp de la producerea evenimentului.Nu uitaţi, voi toţi cei exaltaţi că revoluţiile şi-au mâncat proprii copii, că în orice revoluţie pe care voi o clamaţi cu atâta ardoare tinerească(lăudabilă dealtfel), unii le-au provocat, alţii le-au îndeplinit şi ultimii au fost profitorii – cei care au creeat noul Sistem (establishment), RAREORI diferit de cel precedent.N-au făcut excepţie revoluţia franceza, cele masonice de la 1848, cea rusă şi suratele ei socialiste sau fasciste din America Latină, Asia sau Africa în secolul 20 ori cea românească de la 1989.Mai studiaţi istoria, copilaşi, înainte de a vă avânta tineresc în ură de clasă, de sistem,de politicieni sau de alţii.
Pe ură nu se clădeşte nimic.
Trebuie să pui ceva în loc, mai bun decât precedentul, dacă ai pretenţii de revoluţionar.N-ajunge schimbarea unui drapel, a unui portret- idol cu altul, SCHIMBAREA TREBUIE SĂ VINĂ DIN INTERIORUL INDIVIDULUI . Câtă vreme idol este banul(vedeţi toată muzica de după 1989- pe care voi o slăviţi atâta);tot discursul din societate – *…fac orice, numai să iasă bani..*, vă smiorcăiţi sau mâniaţi că avem ca lider în societate CORUPŢIA.Când ne vom educa urmaşii în alt spirit decât cel materialist(fie el dialectic, de pe vremea Secerei şi a Ciocanului – fie simplu şi verde – al dolarilor), atunci vom avea alţi conducători, pe care îi dorim mare parte dintre noi.Ţara e compusă din noi toţi, aşa cum suntem, unii cinstiţi, alţii hoţi;unii şmecheri, alţii muncitori pe o bucată de pâine, unii eroi, alţii profitori.
Din nou pentru DAN : Tot nu ştii ce-i acela RESPECT pentru cel care nu e de acord cu tine ! ! ! CHURCHILL spunea frumos (chiar dacă demagogic)*…mă voi bate pentru dreptul tău de a nu fii de acord cu mine.*
Mai ai mult de crescut până la a abandona limbajul de derbedeu de metrou new-yorkez pe care schizofrenic îl condamni(manele etc etc) şi îl utilizezi totodată.
Pace vouă .
19 Victor // Oct 5, 2009 at 8:08 am
@ Dan // Oct 3, 2009 at 11:25 pm
Corect.Măgarii de politiceni împreună cu masmedia servilă parazitează şi distrug România.Bravo Altermedia!!!
20 ovidiu // Oct 5, 2009 at 8:13 pm
Altermedia,de prost gust nu ducem lipsa! Multumim frumos. Poate gasiti si ceva manele cu “mesaj”…
21 Eufrosin // Oct 6, 2009 at 1:07 am
@ Ovidiu, Alex, MD, felicitari fratilor! Critica starii de fapt nu se face cu balele celor care urasc Romania, ci cu multa, multa dragoste.
22 Pandele // Oct 6, 2009 at 2:46 pm
Eufrosin, scuza-ma ca intervin dar din mesajul lui MD pe care-l feliciti matale numai “multa dragoste” nu transpare… Hai sa lasam ipocrizia: dragostea si patriotismul nu sint decit niste lozinci, niste vorbe goale, care nu fac decit sa perpetueze si sa degradeze starea de fapt. E frumos sa-ti iubesti tara, dar asta nu trebuie sa-ti amputeze nici gindirea, nici legatura cu realitatea.
23 Dan // Oct 8, 2009 at 4:36 pm
Mda.Ce fac tipi acolo e un protest.Il fac in felul lor si a iesit bine.E un fel de a spune da sa…bepppp…daca nu au dreptate.
24 Judex // Oct 8, 2009 at 8:25 pm
Am impresia ca nu multi au inteles mesajul grupului,eu unul cred ca au perfecta dreptate.
“Altermedia” a fost inspirata c-a prezentat acest clip,asa putem vedea cum privesc unii romani situatia prin prisma lor.
Oricum,clipul este reusit,daca nu din punct de vedere muzical,dar textual da.In fond,subiectul conteaza!
25 Ana // Oct 16, 2009 at 6:02 pm
Pot fi oricate mesaje in acest clip, daca incepe cu un cuvant urat, isi pierde valoarea educativa. Cred ca conducerea acestui blog a avut ceva schimbari caci observ la voi o deschidere spre …orice “pare bun”.
Mai sunteti bunic crestini?
26 Thalex // Oct 16, 2009 at 10:46 pm
@Ana:
Recunoaste, nici – te citez – “ca conducerea” nu are cine stie ce valoare educativä si nici “conducerea acestui blog a avut ceva schimbari ” nu exceleazä în materie.
În fine, chiar si “valoarea educativä” a numelui predicativ “bunic crestini” din finalul interventziei tale (probabil voiai sä spui/scri “bunici crestini”) e oarecum discutabilä …
27 Petru // Oct 22, 2009 at 11:14 am
Dan, vreau sa-ti spun anumite lucruri in legatura cu postul tau din 2 Oct 2009, ora 12:47 pm.
Ai spus:
“Alex&CYRUS presupun ca voi vreti ca oamenii sa inghita in continuare excrementele ce li se arunca sub pretextul “ortodox” al smereniei si puparii in fund a puterii (ca deh, Apostolul Pavel a zis doar sa fim supusi stapanirii ca e de la Dumnezeu nu?).”
Eu iti spun:
Privesti ortodoxia prin prisma subiectivitatii tale. Afla intai ce inseamna smerenia, si fa te rog diferenta intre SMERENIE si PERVERTIREA SMERENIEI. Diferenta MARE. Ai privit la repezeala cele spuse de Apostolul Pavel. Daca cineva se supune stapanirii cand aceasta este o batjocura din toate punctele de vedere, atunci este o problema, si este vorba de pervertirea smereniei. Nu trebuie sa fim smeriti in fata minciunii. Uitate la crestinii din primele secole, ca s-au smerit in fata adevarului si nu in fata tiraniei conducatorilor romani. Uitate la crestinii din zilele noastre, cum fac referendum-uri impotriva cipului, impotriva multor forme de dictatura ; iata ca nu se smeresc in fata tiraniei contemporane, ci se smeresc in fata adevarului ; iata ca protesteaza impotriva acestor forme ale dictaturii. Deci nu ne smerim in fata dictatorilor cu minte plina de scopuri malefice, dar nici a ii injura nu e o solutie. Contracararea lor trebuie sa se manifeste intr-un mod crestin.
Ai spus:
“ba sa ne mai si rugam pt el multumindu-i lui Dumnezeu, etc, ”
Iti spun:
Roaga-te pentru ei sa le lumineze Dumnezeu mintea! Dar iti mai zic ca daca nu vor avea luminata mintea, e fiindca ei nu vor sa primeasca ajutorul care vine de la Dumnezeu, si nicidecum nu e vina lui Dumnezeu.
Ai spus:
“Fuck you Rromania! And soon Orthodoxia (daca o mai tine asa cu primitivisme din astea de aliniere a prostilor la sistem)!”
Iti spun:
In clerul ortodox sunt multi care nu lupta impotriva sistemului malefic, ci sunt indiferenti sau chiar il sustin (Doamne fereste, dar exista). Priveste la sfinti cum s-au impotrivit conducatorilor tirani (ex: Sf. Ioan Gura de Aur, Sf. Vasile cel Mare, s.a.) ; nu i-au slugarit, ci s-au impotrivit minciunii lor si s-au smerit inaintea adevarului lui Hristos. Dar nici nu i-au injurat pe tirani, ci s-au impotrivit lor intr-un mod crestin.
Apoi priveste te rog la preotii care vorbesc fatis impotriva sistemului malefic, si il dau pe fata. Pe aceia nu ii vezi ca se smeresc in directia buna (adevarul)? Aceia sunt adevarati ortodocsi.
Si controleaza-ti limbajul si nu injura Ortodoxia, ci afla intai ce inseamna Ortodoxie (smerenie inaintea Adevarului, si nu smerenie inaintea minciunii) si apoi vorbeste.
28 gabi m. // Oct 26, 2009 at 12:39 am
Multumesc,Petru! Doamne ajuta!
29 gabi m. // Oct 26, 2009 at 2:03 am
LUATI DE AICI DRAGILOR: http://victor-roncea.blogspot.com/ SI CITITI CU ATENTIE MAI ALES,cel de al-II-lea articol!!! ACESTIA,DA,ROMANI!!! IN FRUNTE CU DRAGUL VICTOR RONCEA!!! TRAIASCA ROMANIA! DOAMNE AJUTA!
30 gabi m. // Oct 26, 2009 at 4:02 am
http://www.scribd.com/doc/6008347/Francmasoneria-in-Romania
31 Cornel // Oct 27, 2009 at 4:45 pm
“Vreau sa dau bani falsi, de pomana”
Aha, m-am prins asta-i imnul de campanie al lui Nati Maeir. :)))
32 Daniel // Nov 3, 2009 at 12:00 am
Nu spun ca nu ascultam pe vremuri Parazitii si Cheloo, dar e ciudat sa vezi aici ca este sustinut un om ce are piese, care poate sunt o gluma, nu prea reusita insa, despre cum poti sa bati, violezi si omori o femeie.
33 bebelusha // Nov 5, 2009 at 10:48 am
Parazitii prin melodiile lor doar incearca sa ne deschida ochii, sa privim in realitate situatia actuala din tara. da voi sunteti prea incompetenti pt a va da seama de gravitatea situatiei!;) ei nu injura tara, injura sistemul de cacat din ea, ce rotunzi va dati voi dar nu stiti nimic;)….iar bonus asa, ascultati noul hit al parazitilor : Noi vrem respect. Este superba melodia ;)
34 alintm // Nov 6, 2009 at 6:03 pm
se refera in clip cum vede un politician romania , clipul e prea bland si textele pe cat de jeguri sunt politicienii,
35 vinlaptesimiere // Nov 12, 2009 at 5:38 pm
decat sa aleg pe cheloo
spunetimi de ce sa sanu votez http://www.constantinrotaru.ro/
cu respect
Leave a Comment